27-03-2014, 09:09 AM
Eks ise saad ka nokitsemisega hakkama.. Mootori ebaühtlast tööd saab tallinnas aidata Hannes Speedsterist (Mustamäe ARK juures)... Olen käinud isegi palju tema juures konsultatioonil sama pritsesüsteemi tõttu ja infot saanud paremini ning kiiremini kui ise lugedes.
Esi- tagatulede jaoks vaata üle massid, need kipuvad ära mädanema, peaksid need asuma esitulede all prillide alumisse külge keeratud kruvi alla.
Armatuuriga on lihtne, kaks konksuga traadijuppi ja saad kellabloki välja - vaadata üle kõik pirnid ja ühendused (kui nii paljud tuled ei tööta võib ka tuledelüliti äkki ära olla, aga see paistab nii massiivne et see ei tohiks küll läbi minna)
Bensiininäidikuga vaata üle kas paagi küljes pistik on (esmaabikarbi all tagaakna juures või siis pagasnikus paagipleki taga) Need kipuvad ära reostuma (diislite viga küll rohkem)
Kapotitross on ka lihtne vahetada, vajalik natuke mõistust ja 10 võti
Armatuuriga pole muud midagi kui ära vahetada, aga selle jaoks on kõvasti tööd vaja teha - esimest korda kisud seda ikka isuga.
Esi- tagatulede jaoks vaata üle massid, need kipuvad ära mädanema, peaksid need asuma esitulede all prillide alumisse külge keeratud kruvi alla.
Armatuuriga on lihtne, kaks konksuga traadijuppi ja saad kellabloki välja - vaadata üle kõik pirnid ja ühendused (kui nii paljud tuled ei tööta võib ka tuledelüliti äkki ära olla, aga see paistab nii massiivne et see ei tohiks küll läbi minna)
Bensiininäidikuga vaata üle kas paagi küljes pistik on (esmaabikarbi all tagaakna juures või siis pagasnikus paagipleki taga) Need kipuvad ära reostuma (diislite viga küll rohkem)
Kapotitross on ka lihtne vahetada, vajalik natuke mõistust ja 10 võti
Armatuuriga pole muud midagi kui ära vahetada, aga selle jaoks on kõvasti tööd vaja teha - esimest korda kisud seda ikka isuga.