26-03-2014, 11:03 AM
(26-03-2014, 09:54 AM)v6sa Kirjutas: Laur ütles olulise ära. Natuke täiendan...Tänud info eest...
Neljakäigulistel kastidel pole mingit elektrilist aju. On täiselektriline KD-lülitus ja eraldi 4-klemmiline pistik tagurdustule lülitamiseks ja starteri blokeerimiseks.
Mootori juhtmekimp tuleb maha harutades tervelt kätte ja sellisena tuleb ka ringi tõsta.
Käigukasti vaakumi ülesanne on anda kastile teada mootori koormusest. Mida tugevam on vaakum, seda pehmeme on käiguvahetus. Põhjusmõtteliselt võid selle ka ühendamata jätta, kuid siis vahetuvad käigud jäigalt.
Plokkidel on peal tähised. Bensuka ja diisli blokid on erinevad... Aku taga on ÜPR, ABS, KD ja kliima plokid. Kui on, siis ka ASD.
OM602 mootoril pole juhtaju, on vaid kliimaga isendite tühikäigu kergitamine elektriga. Ehk jälle, mootor käib ilma igasuguse elektrita.
602 mootoriga olen mõneti tuttav, diislitega rohkemgi sinapeal kui bensukatega...
Kunagi sai Hentsi käest üks 230E juhtmestik võetud küll ja ühtegi juhet läbi hammustatud polnud seega eeldasin et need käivad ikkagi laiali... Nüüd siis tõestus ka olemas. Eks harutan siis mõlemilt mootorijuhtimise maha (diislil küll ainult õlirõhu andur ja eelsüüte kraam ja veel mõningat pisipudi)
Ma üritan välja selgitada ka, kas kast on viiekäiguline või neljane... Kas neil ülekannetes on erilised vahed sees? Neljasel on ikka neljas 1:1 teoreetiliselt ja viiesel siis override nagu kord ja kohus?
See "aju" on siis ABS-i oma, ei osanud sellele kohe mõeldagi, aga tänud valgustamast, jälle mõni asi selgem...
Põhiasi on trossi ühendamine, sellega pean veel veidi maadlema, eks siis näha ole kumb kastilahendus siis lõppudelõpuks jääb.