26-03-2014, 09:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2014, 09:56 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Laur ütles olulise ära. Natuke täiendan...
Neljakäigulistel kastidel pole mingit elektrilist aju. On täiselektriline KD-lülitus ja eraldi 4-klemmiline pistik tagurdustule lülitamiseks ja starteri blokeerimiseks.
Mootori juhtmekimp tuleb maha harutades tervelt kätte ja sellisena tuleb ka ringi tõsta.
Käigukasti vaakumi ülesanne on anda kastile teada mootori koormusest. Mida tugevam on vaakum, seda pehmeme on käiguvahetus. Põhjusmõtteliselt võid selle ka ühendamata jätta, kuid siis vahetuvad käigud jäigalt.
Plokkidel on peal tähised. Bensuka ja diisli blokid on erinevad... Aku taga on ÜPR, ABS, KD ja kliima plokid. Kui on, siis ka ASD.
OM602 mootoril pole juhtaju, on vaid kliimaga isendite tühikäigu kergitamine elektriga. Ehk jälle, mootor käib ilma igasuguse elektrita.
Neljakäigulistel kastidel pole mingit elektrilist aju. On täiselektriline KD-lülitus ja eraldi 4-klemmiline pistik tagurdustule lülitamiseks ja starteri blokeerimiseks.
Mootori juhtmekimp tuleb maha harutades tervelt kätte ja sellisena tuleb ka ringi tõsta.
Käigukasti vaakumi ülesanne on anda kastile teada mootori koormusest. Mida tugevam on vaakum, seda pehmeme on käiguvahetus. Põhjusmõtteliselt võid selle ka ühendamata jätta, kuid siis vahetuvad käigud jäigalt.
Plokkidel on peal tähised. Bensuka ja diisli blokid on erinevad... Aku taga on ÜPR, ABS, KD ja kliima plokid. Kui on, siis ka ASD.
OM602 mootoril pole juhtaju, on vaid kliimaga isendite tühikäigu kergitamine elektriga. Ehk jälle, mootor käib ilma igasuguse elektrita.