25-03-2014, 08:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2014, 08:23 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
Kuna hetkel olen kahe tule vahel, kas jätta 230E pealt tulnud automaatkäigukast alles ja ühendada selle ajud ja muud süsteemid 250D (oli varem automaat ja aju on juhtmestikus alles) külge või jätan diislile hetkel küljes olnud manuali peale...
Kui see ümberviskamine paistab jutuna lihtne, siis tegelikkuses on palju küsimusi... Kas üldse bensiinimootori kasti juhtaju sobib diisli külge (ma ajude koode ei vaadanud, muidu oleks selge)
Kas käigukasti juhtmestikku on võimalik eraldada tervest juhtmekimbust? Kuna hetkel pole läbi lõiganud ühtegi juhet ja võimalus on diisli juhtmestik ümber lapata või saab hakkama vaid ka eelsüüterelee ümber viskamise ja armatuuri ühe pirni vedamisega.
Kuidas on diislil käiguvahetustross ühendatud? Kiirel vaatamisel polnud gaasihoovastikku ühtegi kohta alles kuhu saaks trossi ühendada..
Et tule alt vabaneda, siis kindlasti on manuali viskamine raudpolt kergem, tean seda isegi, aga automaadiga piisavalt palju mugavam sõita..
On keegi sellise vahetuse teinud?
Kasti täpset koodi ei tea, aga auto on W124 230E aastast 1988
Kesiganes viitsib vastata ja süveneda väheke, siis olen vägagi tänulik. Raske on kahest autost ühte ehitada kui ühel mootor kehv ja teisel kere kõver ning soove on palju mis autoga saada võiks.
Jaanus
Kui see ümberviskamine paistab jutuna lihtne, siis tegelikkuses on palju küsimusi... Kas üldse bensiinimootori kasti juhtaju sobib diisli külge (ma ajude koode ei vaadanud, muidu oleks selge)
Kas käigukasti juhtmestikku on võimalik eraldada tervest juhtmekimbust? Kuna hetkel pole läbi lõiganud ühtegi juhet ja võimalus on diisli juhtmestik ümber lapata või saab hakkama vaid ka eelsüüterelee ümber viskamise ja armatuuri ühe pirni vedamisega.
Kuidas on diislil käiguvahetustross ühendatud? Kiirel vaatamisel polnud gaasihoovastikku ühtegi kohta alles kuhu saaks trossi ühendada..
Et tule alt vabaneda, siis kindlasti on manuali viskamine raudpolt kergem, tean seda isegi, aga automaadiga piisavalt palju mugavam sõita..
On keegi sellise vahetuse teinud?
Kasti täpset koodi ei tea, aga auto on W124 230E aastast 1988
Kesiganes viitsib vastata ja süveneda väheke, siis olen vägagi tänulik. Raske on kahest autost ühte ehitada kui ühel mootor kehv ja teisel kere kõver ning soove on palju mis autoga saada võiks.
Jaanus