24-03-2014, 09:59 AM
(22-03-2014, 10:54 PM)Treiku Kirjutas: ...
Kasti õlitase 10 km sõitnud mootoriga oli 3cm alla min piiri (töötav mootor, P asend), samas peale mootori välja lülitamist ja 2 min ootamist oli õlitase kastis 5cm üle max, võta nüüd näpust kudapidi ta õige on.
Ainus loogiline seletus mida suutsin mõelda on, et kuskilt on umbes. Oskab keegi veel miskit loogilist lahendust pakkuda? Enne seisma jäämist töötas kast perfektselt.
Õli on vähe. Õlitaseme märgid on töötava mootori tarbeks. Seisva mootoriga vajub süsteem tühjaks ja õlitase kastis tõuseb märgatavalt.
Kontrolliks: mootor käima, kõik käigud kangiga läbi (et hüdroplokk oleks täidetud) ja seejärel kontroll, kang asendites P (väga soovitav) või N (peab olema ettevaatlik). Hüdraulika poolest (see mõjutab õlitaset) on N ja P asendid samaväärsed.