21-03-2014, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2014, 12:59 PM ja muutjaks oli kriipc.)
Ma vaatasin skeemi ja eeldasin, et:
- klapi rakendumisel lukustub differ (mis on loogiline, sest teisipidi võib juhtmestiku rikke korral differ kogu aeg peal olla, mis pole loogiline)
- klapi mähisel on kogu aeg +12V peal (välja arvatud pidurdamise ajal)
- klapi mähist lülitatakse mitte +12V pealeandmisega vaid teise otsa massi lülitamisega (nagu ukselülitid näiteks)
Kuidas tegelikult on, ei tea.
Piduripedaali lülitile tuleb sildav kontakt peale panna, kui tahta, et ta ei katkestaks ahelat.
- klapi rakendumisel lukustub differ (mis on loogiline, sest teisipidi võib juhtmestiku rikke korral differ kogu aeg peal olla, mis pole loogiline)
- klapi mähisel on kogu aeg +12V peal (välja arvatud pidurdamise ajal)
- klapi mähist lülitatakse mitte +12V pealeandmisega vaid teise otsa massi lülitamisega (nagu ukselülitid näiteks)
Kuidas tegelikult on, ei tea.
Piduripedaali lülitile tuleb sildav kontakt peale panna, kui tahta, et ta ei katkestaks ahelat.