Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks (/showthread.php?tid=34573)



ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks - Paul - 21-02-2014

Kas keegi sellist asja kunagi eestis teinud ka on? Nimelt mõndadel 190-del ja 124-del ASD diffrid all, nagu minu omal.
Siin on tehtud ja tundub huvitav, võtaks ise ette kui aega ja nuppu oleks. Tehke ära keegi ja jagage muljeid!

http://www.w124performance.com/docs/mb/W124/ASD_Differential_Retrofit.pdf

Parimat!


RE: ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks - indrek - 22-02-2014

Ega seal midagi keerulist pole ju. Usun et sedasi on töökindlam, kui originaaliski


RE: ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks - erx000 - 22-02-2014

Mul on sama asi plaanis, veidi teise lahendusega ainult.


RE: ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks - kriipc - 23-02-2014

(22-02-2014, 01:22 PM)erx000 Kirjutas: Mul on sama asi plaanis, veidi teise lahendusega ainult.

Kas nii ?

[Pilt: 36562-asd.JPG]


RE: ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks - Paul - 20-03-2014

(23-02-2014, 01:59 PM)kriipc Kirjutas:
(22-02-2014, 01:22 PM)erx000 Kirjutas: Mul on sama asi plaanis, veidi teise lahendusega ainult.

Kas nii ?

[Pilt: 36562-asd.JPG]

Nagu ma selle joonise aru saan, siis lukku läheb nii nagu tavaliselt, aga surve maha laskmiseks solenoidklapi kontrolljuhe vms, siis vastavalt massi või mitte lülitada?

Kellelgi mõtteaineid ka kuidas petta süsteem ära nii, et pidurit vajutades differ lukku jääks?


RE: ASD ehitamine manuaalselt lukustuvaks - kriipc - 21-03-2014

Ma vaatasin skeemi ja eeldasin, et:
- klapi rakendumisel lukustub differ (mis on loogiline, sest teisipidi võib juhtmestiku rikke korral differ kogu aeg peal olla, mis pole loogiline)
- klapi mähisel on kogu aeg +12V peal (välja arvatud pidurdamise ajal)
- klapi mähist lülitatakse mitte +12V pealeandmisega vaid teise otsa massi lülitamisega (nagu ukselülitid näiteks)

Kuidas tegelikult on, ei tea.
Piduripedaali lülitile tuleb sildav kontakt peale panna, kui tahta, et ta ei katkestaks ahelat.