15-03-2014, 11:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2014, 11:21 PM ja muutjaks oli Gandiline.)
Tulles tagasi pealkirja teema juurde, siis mõned minu mõtted.
Omanud, laiali võtnud ja kokku pannud olen 83.a. sõjaväe pikka versiooni.
2009 aastaks olid roostele järgi andnud tagumised nurgaplekid, juhi jalgealune plekk ja tuuleklaasi alused nurgad, esimeste kojameeste puksid, eestikeelset terminit ei tea- "thrust arm bushing"-ud ja tagavedrude raamikinnitused. Enne mind olid vahetatud vedrud ja bensumootor vahetatud OM617A diisli vastu. Raam oli hämmastavalt roostevaba ja tugevama väljanägemisega võrreldes praegu kasutuses oleva 2003 aasta tsiviilautoga. Näib, et vanasti roostetas rohkem kere ja tänapäeval roostetab rohkem raam. Kindlasti oleneb kõik ka sellest, kuidas eelmine omanik hooldas kui uut ei osta. Praegusel autol (2003 aasta 270CDI)tuleb samuti juba vahetada needsamad puksid ja kojamehe "puksid". Raami küljes olnud piduri ja kütusetorud tuli vahetada. Ostu esimesel nädalal läks mootoris vahetusse veepump, termostaat ja kolletorist klapid välja, pidurikettad. Kerel roostet ei ole, kuigi auto on sünnist saadik Eestis sõitnud. Esisillas on praeguseks vahetatud pea kõik välimise ringi laagrid ja tihendid. Uued esivedrud. Lootust on, et järgnevad 5 aastat ei pea tegelema sellega enam. Peavalu teevad pidevalt tähelepanu nõudvad tagatulede pirnid või pesad. Alatasa vilgutab ekraanil mõnd tagatule viga kuigi tuled kõik põlevad. Tagatuledele saab äkki normaalse elu anda uut tüüpi (2010generatsiooni) tulede asendamisega. Proovin järgi mingi hetk. Mugav on sõita, ei väsita metsas ega maanteel. Kütusekulu sõltub pigem jala raskusest ja lapsepõlve läbielamistest. Ka tagaistujad tunnevad selles ennast inimestena, sest ruumi palju. Muidu igati hea auto. Nagu omanik autole, nii auto omanikule
Mõni aeg tagasi mõtlesin veel, et 320CDI oleks asjalikum, kuid peale väikest ajupesu juba olemasolevale autole, kadus ka see ihalus. Ehk siis siit mõned nopped teemaalgatajale.
Edit: Ahjaa... juba oleks unustanud. Statoili pesulasse ei maksa selle autoga ronida. Tänaseks päevaks on ka juba kirjas, et nad ei vastuta enam millegi eest, mis autoga juhtub
Omanud, laiali võtnud ja kokku pannud olen 83.a. sõjaväe pikka versiooni.
2009 aastaks olid roostele järgi andnud tagumised nurgaplekid, juhi jalgealune plekk ja tuuleklaasi alused nurgad, esimeste kojameeste puksid, eestikeelset terminit ei tea- "thrust arm bushing"-ud ja tagavedrude raamikinnitused. Enne mind olid vahetatud vedrud ja bensumootor vahetatud OM617A diisli vastu. Raam oli hämmastavalt roostevaba ja tugevama väljanägemisega võrreldes praegu kasutuses oleva 2003 aasta tsiviilautoga. Näib, et vanasti roostetas rohkem kere ja tänapäeval roostetab rohkem raam. Kindlasti oleneb kõik ka sellest, kuidas eelmine omanik hooldas kui uut ei osta. Praegusel autol (2003 aasta 270CDI)tuleb samuti juba vahetada needsamad puksid ja kojamehe "puksid". Raami küljes olnud piduri ja kütusetorud tuli vahetada. Ostu esimesel nädalal läks mootoris vahetusse veepump, termostaat ja kolletorist klapid välja, pidurikettad. Kerel roostet ei ole, kuigi auto on sünnist saadik Eestis sõitnud. Esisillas on praeguseks vahetatud pea kõik välimise ringi laagrid ja tihendid. Uued esivedrud. Lootust on, et järgnevad 5 aastat ei pea tegelema sellega enam. Peavalu teevad pidevalt tähelepanu nõudvad tagatulede pirnid või pesad. Alatasa vilgutab ekraanil mõnd tagatule viga kuigi tuled kõik põlevad. Tagatuledele saab äkki normaalse elu anda uut tüüpi (2010generatsiooni) tulede asendamisega. Proovin järgi mingi hetk. Mugav on sõita, ei väsita metsas ega maanteel. Kütusekulu sõltub pigem jala raskusest ja lapsepõlve läbielamistest. Ka tagaistujad tunnevad selles ennast inimestena, sest ruumi palju. Muidu igati hea auto. Nagu omanik autole, nii auto omanikule
Mõni aeg tagasi mõtlesin veel, et 320CDI oleks asjalikum, kuid peale väikest ajupesu juba olemasolevale autole, kadus ka see ihalus. Ehk siis siit mõned nopped teemaalgatajale.
Edit: Ahjaa... juba oleks unustanud. Statoili pesulasse ei maksa selle autoga ronida. Tänaseks päevaks on ka juba kirjas, et nad ei vastuta enam millegi eest, mis autoga juhtub