09-03-2014, 02:07 PM
(09-03-2014, 12:58 PM)hannes_s Kirjutas: Sellest kohast mahalihvimine siiski vaid tõstab pihusti avanemisrõhku, seda lihvimist teostatakse alati pihustiotsade vahetuse korral.Vaielda ei taha-pole ise lihvinud. Vaatasin uuesti pilti. Kui intermedial diski poleerida, siis peaks vedru pinge tõepoolest tõusma kuna korpust saab rohkem kokku keerata-samas võib siis ilmselt upper body keermepoolset korpust ka maha lihvida-tegelikus elus ilmselt vahetatakse ära hoopis upper bodys peidus olev shim-neid peaks erinevate paksustega olema.korpuse detaile lihvides peaks tunne ainult ühekordne olema-lõpmatuseni vist ei kannata järgi aidata-materjal saab otsa aga korra või paar vist aitaks isegi-samas kui kella ja pumpa pole siis saadki erinevate rõhkudega pihustid
juppide nimed võtsin sealtsamast DIY-st