05-03-2014, 10:43 AM
(29-12-2013, 04:42 PM)nostromo Kirjutas: Kui vana sisu ei kohuta siis pommikindlaim diisel G350TD 100kW. Mingid maailmarändurid lasid vastupidavuse mõttes vahetada ka CDI selle vana diisliga.
Kommentaariks vanemate diislite kohta. Ülalmainitud diiselmootorit ei loeta G peal eriti heaks valikuks. Probleeme on ülekuumenemisest tingitud riketega.
Parimaks vanemaks diiselmootoriks on G300TD 130kw. Sama mootoriga autosid kasutas ka ümber maailma veerenud Rolling Estonians seltskond. Olen ise sellise mootoriga G-d pidanud ja läbinud ~150tuh km 4 aastaga. Mootoriga probleeme ei olnud, kuid kere kippus ümbert ära roostetama.
Olen 5 aastat pidanud ka vanemat lühikese kerega G300D-d, millel on 83kw. Tegu on 6 silindrilise vabalthingava mootoriga, mis on tõeliselt pommikindel. Täna ostaksin endale hobiautoks just sellise G. Sihipärasel kasutamisel (mets, maastik, töötegemine) parim valik. Kuigi võimsust ei ole just üleliia, on G-l olemas aeglustiga vahekast, mida saab alati julgelt kasutada

G võlu tuleb välja just rasketes ja vastupidavust nõudvates oludes. Kõik lukustatavad diffrid (esimene, keskmine ja tagumine) on tegelikult super omadus ja toovad selle auto läbi täiesti võimatutest kohtadest. Linnavahel kruiisides tuleb välja vaid murdosa selle auto tegelikest võimetest.
Kaur