04-03-2014, 08:38 AM
Kas ja miks sellele uut nukkvõlli otsisite? Kõik klapid ikka sirged, võibolla mõni ei sulgu täielikult ja küte ei pole lõpuni ära (tõendatav silindrites survete mõõtmisega)? Ühel OM603-mel oli näiteks kuuenda silindri klapi juhtpuks nii kulunud et oli lausa sääretihendi ära söönud ja suitses ka normaalselt (saab ka kaant maha võtmata kontrollida). Õli leke esimesse silindrisse aegunud kaanetihendi vahelt pole ka midagi uut, kui kaanetihend ketipinguti juurest korralikult lekib siis võib seda kahtlustada.
Õlipump võib vabalt õhtal olla, kas vaakumpump on sellel mootoril varem laiali ka lennand, tavaliselt purunenud vaakumpumba metal käib läbi õlipumba ja nii nad läbi lähevad? Vedelikusammas õlipumbast nukkvõllini on kuskil 0,3-0,4meetrit seega minimaalne õlirõhk mis tagab õli jõudmise nukani on kuskil 0,3 bar (eeldusel et pumba tootlikkus l/min on piisav katmaks teiste tarbijate kulu.
Õlipump võib vabalt õhtal olla, kas vaakumpump on sellel mootoril varem laiali ka lennand, tavaliselt purunenud vaakumpumba metal käib läbi õlipumba ja nii nad läbi lähevad? Vedelikusammas õlipumbast nukkvõllini on kuskil 0,3-0,4meetrit seega minimaalne õlirõhk mis tagab õli jõudmise nukani on kuskil 0,3 bar (eeldusel et pumba tootlikkus l/min on piisav katmaks teiste tarbijate kulu.