21-02-2014, 02:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2014, 02:50 AM ja muutjaks oli erx000.)
Jällegi juppe hangitud, käigukasti õlivarras, veovõllide ja difri mutrid, vahepukk, keraamiline pasta ja pikad 12-kant padrunid difri ja veovõlli mutrite jaoks.
Siin näha w124 2.65(veovõlli flantsid ära võetud) ja w210 3.0td 2.87 korpused. W210 oma tundub olema "suure" korpusega, lihtsalt kuue poldiga flantse ja abs-i andurit ei ole.
Oli plaanis 3,07 difrist ASD jupid 2,65 difrisse laduda, aga selgus et erineva ülekande tõttu on erinevad ka satelliitide korpused, suured hammasrattad asuvad sisendvõlli telje suhtes peaaegu 1cm erinevas kauguses. Seega suvalist ülekannet ei saa suvalise ASD sisuga kokku panna. Peale selle oli 2,65 differ õlist praktiliselt tühi ja satelliitide võll lõtkub umbes 7mm, ei saa hentsi lsd juppi ka kasutada. Esialgu ei jää muud üle kui 3,07 ASD differ alla panna.
Uus turbo ka, müüja sõnul HX35 Super aga seda ta ei ole, ei tea siiamaani kas HX35 või HY35, igatahes väikse 8cm2 kojaga mis peaks üsna hästi spoolima.
Siin näha w124 2.65(veovõlli flantsid ära võetud) ja w210 3.0td 2.87 korpused. W210 oma tundub olema "suure" korpusega, lihtsalt kuue poldiga flantse ja abs-i andurit ei ole.
Oli plaanis 3,07 difrist ASD jupid 2,65 difrisse laduda, aga selgus et erineva ülekande tõttu on erinevad ka satelliitide korpused, suured hammasrattad asuvad sisendvõlli telje suhtes peaaegu 1cm erinevas kauguses. Seega suvalist ülekannet ei saa suvalise ASD sisuga kokku panna. Peale selle oli 2,65 differ õlist praktiliselt tühi ja satelliitide võll lõtkub umbes 7mm, ei saa hentsi lsd juppi ka kasutada. Esialgu ei jää muud üle kui 3,07 ASD differ alla panna.
Uus turbo ka, müüja sõnul HX35 Super aga seda ta ei ole, ei tea siiamaani kas HX35 või HY35, igatahes väikse 8cm2 kojaga mis peaks üsna hästi spoolima.