16-02-2014, 10:12 AM
(16-02-2014, 03:33 AM)karuanton Kirjutas: Nii nagu sa rääkisid, tegin enamvähem eelmise G -ga. Praegu aga mul orig G463 603 mootor koos orig G automaatkastiga ja originaalkäppadega mis ca 8 cm liiga madalad ehk 463 -l käpahoidikud madalamal kui 460 -l. Seega, vajan tegelikult käppasid mis oleks orig G463 omadest ca 8 cm kõrgemal, et mootor madalamal istuks, muidu mootori pikkuse poolepealt peaks kõik ok olema.
Karu ma sinu teemat tean. Solkisin su postitust väheke ja proovisin anda nõu enxile.
Mina oma käpad tegin nii: tegin kaks plaati, üks padja peale teine bloki külge, tungiga mootor õigesse asendisse ja suvaline karbijupp vahele. Proovimiseks pidin seda ikka paar-kolm korda lahti lõikama enne kui hea jäi. Seejärel käpp maha ja antud nurga järgi uus. See käpale toetus nurk peab küllaltki täpne olema, muidu hakkab patju lendama. Krt mina esimese hooga kohe õiget valmis ei saanud. Mis tugev, hea ja ilus vaadata ka oleks. See oleks sinu puhul vist kõige lihtsam variant.
Ps. Kas sul G luuk vedeleb ikka?
Jõudu ja jaksu ehitamisel. Hanno