16-02-2014, 12:55 AM
(14-02-2014, 05:00 PM)erx000 Kirjutas: G klassil erinevad käpad, tuttaval seisab samasugune üritus juba pikemat aega, aga tal on w124 pealt om603 turbo variant. Millegipärast tal üks käpp ikka ei sobinud, karteripõhi ei mahtunud ära, turbo ei mahu ära, sisselase ei sobi ja veel sada häda.
Sorry ot :Kõik mahub ära ja sobib ilusti Põhjad g-l ja 124-l erinevad, seega tuleb teha käpad ise. Mootor minul klapikaane pealt ca5 cm loodist väljas. Õlivarras näitab max-i asemel min-i. Karteri põhja ja tiffri vahe 10cm ja pole veel pihta saand sellega. Käpp sobiks ka originaal aga patja tuleks siis tõsta. Turbo ja kõige muuga probleemi ei olnud 603 puhul. Küll aga 606 tahtis vasaku amordi ülemist kronsat paar cm tiivale lähemale saada. Muidu jooksis sisselase amordi pihta.
603-e puhul - too mootorit ette poole, pane el vent radika ette, trei kk ja vk kardaani vahele flants, tõsta mootori esiosa kõrgemale, tee uued mootori padja kinnitused vanade asemele ja pane originaal käpad. Plokil erinevad käpa kinnitus augud ja kk saad ka liigutada kuhu vaja, ainult poltide kruvimisega. Proovisin lisada pilte aga tahvel seda ei luba. Originaal käpad annavad muidugi +punkte üv onu juures ja korralikult tõstetud mootoripadi pole aru saada. Kui huvi siis resideerun kuusalu lähedal. Info ja katsumine tasuta, teostamise hind kokkuleppel kui konkreetne ülevaade olemas.