29-12-2013, 04:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2014, 12:30 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Võin öelda et G on lahe. Täiesti ainulaadne elamus-selline minitank. Mulle meeldib et ka aastal 2013 valmistatakse teda endiselt käsitööna Austrias nagu 1979. Militaartaust ja eelkõige loomulikult DISAIN. Mingid X5, Q7, Cayenne jne jätavad absoluutselt külmaks. Isegi ML, GL jne.
400CDI pidi olema tõesti katastroof kuigi väga heade võimsusnäitajatega-vääne 560Nm ja võrdlemisi öko-linnas 16L/100km. Ka ise välistasin selle pärast pikki pikki foorumite lugemist. Nagu aru olen saanud siis CDI põhilisi probleeme pihustites mis meie solgiga katki lähevad ja auto lihtsalt ei käivitu kuna ei teki piisavat survet (vist 200bar).
Hobiautoks valiksin siiski suht lollikindla kuigi januse bensuka (väike kilometraazh ja V8 lõrin teeb selle kuhjaga tasa)-G500 218kW hetkel ainuke 2002 27.000.- http://www.auto24.ee/used/1632734 või kui rahakott lubab siis loomulikult G55 AMG Kompressori (aastast sõltuvalt 350 / 368 / 373kW). Hiljuti müügis väga korralik 2004 must A.R.T. bodykitiga G55K 38.000.- http://www.auto24.ee/used/1624499 , omanik tahtis lihtsalt uuemat kusjuures samuti kompressorit mitte G63 Bi-Turbot-kompressor pidi võrreldes turbodega loom olema. Vahepeal oli ka must Brabuse esiosaga 2006 G55K samuti u 38.000.- kuid selle müüja vene naine kelle tausta ei tea.
Suurem facelift tuli 2001 muutes eelkõige sisu ehk armatuuri. Järgmine 2009 (samuti eelkõige sisu) ja nüüd 2014 (välimus+sisu).
Kui vana sisu ei kohuta siis pommikindlaim diisel G300TD 130kW. Mingid maailmarändurid lasid vastupidavuse mõttes vahetada ka CDI selle vana diisliga.
Tuuninguvaba 1993 G350 9900.- VÄGA pikalt (aastaid) müügis olnud seega peaks olema ka tingimisvaru http://www.auto24.ee/used/725787
Kuskil peaks väga põhjalik jutt olema endise omaniku Roltz poolt kes omas just 2003 G400 CDI-d.
Varuosad pigem kallid ja paljud tõesti vaid A-osana.
Mootorist olenemata soovitan KINDLASTI G ära proovida-võid täiesti ära armuda
400CDI pidi olema tõesti katastroof kuigi väga heade võimsusnäitajatega-vääne 560Nm ja võrdlemisi öko-linnas 16L/100km. Ka ise välistasin selle pärast pikki pikki foorumite lugemist. Nagu aru olen saanud siis CDI põhilisi probleeme pihustites mis meie solgiga katki lähevad ja auto lihtsalt ei käivitu kuna ei teki piisavat survet (vist 200bar).
Hobiautoks valiksin siiski suht lollikindla kuigi januse bensuka (väike kilometraazh ja V8 lõrin teeb selle kuhjaga tasa)-G500 218kW hetkel ainuke 2002 27.000.- http://www.auto24.ee/used/1632734 või kui rahakott lubab siis loomulikult G55 AMG Kompressori (aastast sõltuvalt 350 / 368 / 373kW). Hiljuti müügis väga korralik 2004 must A.R.T. bodykitiga G55K 38.000.- http://www.auto24.ee/used/1624499 , omanik tahtis lihtsalt uuemat kusjuures samuti kompressorit mitte G63 Bi-Turbot-kompressor pidi võrreldes turbodega loom olema. Vahepeal oli ka must Brabuse esiosaga 2006 G55K samuti u 38.000.- kuid selle müüja vene naine kelle tausta ei tea.
Suurem facelift tuli 2001 muutes eelkõige sisu ehk armatuuri. Järgmine 2009 (samuti eelkõige sisu) ja nüüd 2014 (välimus+sisu).
Kui vana sisu ei kohuta siis pommikindlaim diisel G300TD 130kW. Mingid maailmarändurid lasid vastupidavuse mõttes vahetada ka CDI selle vana diisliga.
Tuuninguvaba 1993 G350 9900.- VÄGA pikalt (aastaid) müügis olnud seega peaks olema ka tingimisvaru http://www.auto24.ee/used/725787
Kuskil peaks väga põhjalik jutt olema endise omaniku Roltz poolt kes omas just 2003 G400 CDI-d.
Varuosad pigem kallid ja paljud tõesti vaid A-osana.
Mootorist olenemata soovitan KINDLASTI G ära proovida-võid täiesti ära armuda
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)