25-12-2013, 04:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-12-2013, 04:37 AM ja muutjaks oli erx000.)
Praegu all olev differ ongi vast see kõige väiksem, korpusel kood 2013511608 ja googeldades leiab selle koodiga valdavalt C180, C220d, SLK. Ju siis pole 70kw jaoks rohkem ette nähtud.![Eusa_doh Eusa_doh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_doh.gif)
![[Pilt: vaumlikediffer_zps6e790634.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/vaumlikediffer_zps6e790634.jpg)
Tavaline väike korpus:
![[Pilt: Differential-W124.png]](http://mb-parts24.com/bilder/produkte/gross/Differential-W124.png)
![[Pilt: IMG_4979_zpscade9225.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_4979_zpscade9225.jpg)
Sellest käsihoovaga ASD-st on siin juttu: http://www.w124performance.com/docs/mb/W...trofit.pdf
Ja ajutine käiguvahetus, esimene nupp pole kasutuses, ülejäänud kolmega käib viie käigu juhtimine. Käigukastis on kolm käiguvahetussolenoidi ja nendega vahetatakse viite käiku, kui nupud ja käigud juba peas siis saab häda pärast hakkama küll. Kangist D peale, kohalt läheb teisega nagu ikka ja edasi juba nuppudest. Kuna solenoidid töötavad millegipärast 6v pealt, on vool võetud 6v mudelauto akust, üsna koomiline lahendus aga toimib. Tarvis oleks veel uuemat w202/w208 5-käigulist käigukangi "korpust", praegune w210 küljest on pikem ja kõrgem, puit ei mahu ümber.
![[Pilt: IMG_4985_zps5c51a342.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_4985_zps5c51a342.jpg)
Laekal oli juhtmete jaoks nurgas juba auk olemas, ju oli seal mingi takso aparatuur sees olnud.![Icon_lol Icon_lol](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_lol.gif)
![[Pilt: IMG_4990_zps58aab18c.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_4990_zps58aab18c.jpg)
![Eusa_doh Eusa_doh](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_doh.gif)
![[Pilt: vaumlikediffer_zps6e790634.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/vaumlikediffer_zps6e790634.jpg)
Tavaline väike korpus:
![[Pilt: Differential-W124.png]](http://mb-parts24.com/bilder/produkte/gross/Differential-W124.png)
![[Pilt: IMG_4979_zpscade9225.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_4979_zpscade9225.jpg)
Sellest käsihoovaga ASD-st on siin juttu: http://www.w124performance.com/docs/mb/W...trofit.pdf
Ja ajutine käiguvahetus, esimene nupp pole kasutuses, ülejäänud kolmega käib viie käigu juhtimine. Käigukastis on kolm käiguvahetussolenoidi ja nendega vahetatakse viite käiku, kui nupud ja käigud juba peas siis saab häda pärast hakkama küll. Kangist D peale, kohalt läheb teisega nagu ikka ja edasi juba nuppudest. Kuna solenoidid töötavad millegipärast 6v pealt, on vool võetud 6v mudelauto akust, üsna koomiline lahendus aga toimib. Tarvis oleks veel uuemat w202/w208 5-käigulist käigukangi "korpust", praegune w210 küljest on pikem ja kõrgem, puit ei mahu ümber.
![[Pilt: IMG_4985_zps5c51a342.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_4985_zps5c51a342.jpg)
Laekal oli juhtmete jaoks nurgas juba auk olemas, ju oli seal mingi takso aparatuur sees olnud.
![Icon_lol Icon_lol](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_lol.gif)
![[Pilt: IMG_4990_zps58aab18c.jpg]](http://i236.photobucket.com/albums/ff209/erx000/Mercedes/IMG_4990_zps58aab18c.jpg)