24-12-2013, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2013, 07:24 PM ja muutjaks oli hannes_s.)
(24-12-2013, 04:01 PM)hents99 Kirjutas: Edit: Kuuldavasti on W124 alt leitud ka nii väikest difrit nagu on W201 väike differ - ise pole ühtegi sellist veel kohanud W124 all. Vaevalt W202 all nii väikest difrit leidub.
Jah, nö. väga väike differ on näiteks 124-jal mis on 2.0 diisel. W201-ga ta üks ühele päris pole, jälle see diffri tagumise kaane erinevus.
Minu teada siis on 124jale kolme suurust reduktoreid, reduktori ja kasti otsa flantse (kardaanipoolseid) olen kohanud kolme haaraga kolme eri poldivahega. Kangemate mootoritega isenditel oli vist nelja haaraga.
(24-12-2013, 05:52 PM)hents99 Kirjutas: Mäletamistmööda keegi Rootsis kasutas kraani drosseldamiseks. Pump oli ikkagi olemas. Aga tegemist oli 100% võistlusautoga, mitte tänavakõlbulikuga. Kus sa selle silindri toas paned?
Nägin mõni aasta tagasi lahendust, kus difri ketastele saadi õlirõhk silindrist, mis oli otse käsipiduri kangi alla projekteeritud- ehk mingit tandem roolivõimu pumpa polnudki.