24-12-2013, 04:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2013, 04:08 PM ja muutjaks oli hents99.)
Sul on siis vaja jah lihtsalt ASD elementi difri korpusesse. Tigu ja taldrik ehk ülekanne jääb su W210 oma. Vaba difri saad asendada ASD elemendiga.
E55 differ ei sobi sulle kindlasti alla. See on suurema korpusega. Teo ja taldriku mõõdud on ilmselt erinevad ja sa ei saa ka ülekannet ringi tõsta väiksemasse difrisse.
Seepärast oligi mulle üllatus, et W124 väiksesse korpusesse oli saada 2.65 ülekannet. Minuteada oli see juba suures korpuses, 108kW disla oli väikse korpusega. 162kW alates oli suures korpuses.
Võibolla saab ka W124 suurt korpust kasutada W202 sillal, kindel pole. Eks google annab vastuseid.
Minu LSD upgrade kit teeb MB originaal ketastega difri töötavaks LSD`ks.
Avaldab survet kettapakile nagu GM`i originaal LSD näiteks.
Kleemann müüb sama lahendust MB`le.
Originaalis on see ka nö LSD, aga toimib sisuliselt kohalt kiirendades, ja seda ka kulumata ketastega. Vanasti maksid kettad 500 krooni tükk, 10tk on neid.
Kestavad ca 1 suve normaalselt, siis kuluvad ära ja ei haagi enam.
ASD on hüdroga täpselt sama asi. Hüdroga surutakse kettad üksteise vasta. Kohalt kiirendades.
Sellel pildil on W124 väike differ, kui ASD`ga, siis ASD flantsid on 2 poldiga, tavadifril polegi flantse ja laagrid käivad splintidega ära:
Siin suur W124 (W126 ja W124 V8 difrid on sama mõõduga) differ, ära tunneb selle järgi, et külje peal on flantsid 6 poldiga:
Edit: Kuuldavasti on W124 alt leitud ka nii väikest difrit nagu on W201 väike differ - ise pole ühtegi sellist veel kohanud W124 all. Vaevalt W202 all nii väikest difrit leidub.
E55 differ ei sobi sulle kindlasti alla. See on suurema korpusega. Teo ja taldriku mõõdud on ilmselt erinevad ja sa ei saa ka ülekannet ringi tõsta väiksemasse difrisse.
Seepärast oligi mulle üllatus, et W124 väiksesse korpusesse oli saada 2.65 ülekannet. Minuteada oli see juba suures korpuses, 108kW disla oli väikse korpusega. 162kW alates oli suures korpuses.
Võibolla saab ka W124 suurt korpust kasutada W202 sillal, kindel pole. Eks google annab vastuseid.
Minu LSD upgrade kit teeb MB originaal ketastega difri töötavaks LSD`ks.
Avaldab survet kettapakile nagu GM`i originaal LSD näiteks.
Kleemann müüb sama lahendust MB`le.
Originaalis on see ka nö LSD, aga toimib sisuliselt kohalt kiirendades, ja seda ka kulumata ketastega. Vanasti maksid kettad 500 krooni tükk, 10tk on neid.
Kestavad ca 1 suve normaalselt, siis kuluvad ära ja ei haagi enam.
ASD on hüdroga täpselt sama asi. Hüdroga surutakse kettad üksteise vasta. Kohalt kiirendades.
Sellel pildil on W124 väike differ, kui ASD`ga, siis ASD flantsid on 2 poldiga, tavadifril polegi flantse ja laagrid käivad splintidega ära:
Siin suur W124 (W126 ja W124 V8 difrid on sama mõõduga) differ, ära tunneb selle järgi, et külje peal on flantsid 6 poldiga:
Edit: Kuuldavasti on W124 alt leitud ka nii väikest difrit nagu on W201 väike differ - ise pole ühtegi sellist veel kohanud W124 all. Vaevalt W202 all nii väikest difrit leidub.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering