02-01-2007, 11:34 AM
Natuke valesti saadi mu mõttest aru.
illy:
Loomulikult on ohmuseadus alalisvoolu alustalaks. Ja selle alusel saab oodatavaid voole-pingeid-takistusi arvutada. Aga reaalses masinas võivad korrodeerunud liitmikud/purunenud juhtmekiud/ebapädev remont/... tekitada olukorra, kus ohmu seaduse alusel arvutatu ja tegelikkus kokku ei lähe. See ongi rikkeotsingu aluseks, sest teoreetiliselt peavad ohmu seaduse ennustus ja tegelik multimeetri näit ikkagi kokku minema... Reeglina meie vanadel ja "asjatundjate" (nagu mina näiteks
remonditud masinatel ei kipu need kaks numbrit eriti kokku minema.
Seda, et rikkelamp on tundlik, olen juba märganud. Aga ehk keegi elektriga sina peal oleva suudab välja selgitada, kas ta reageerib igale üksikule pirnile või kuidagi ahelate kaupa?
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.png)
Loomulikult on ohmuseadus alalisvoolu alustalaks. Ja selle alusel saab oodatavaid voole-pingeid-takistusi arvutada. Aga reaalses masinas võivad korrodeerunud liitmikud/purunenud juhtmekiud/ebapädev remont/... tekitada olukorra, kus ohmu seaduse alusel arvutatu ja tegelikkus kokku ei lähe. See ongi rikkeotsingu aluseks, sest teoreetiliselt peavad ohmu seaduse ennustus ja tegelik multimeetri näit ikkagi kokku minema... Reeglina meie vanadel ja "asjatundjate" (nagu mina näiteks
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)
Seda, et rikkelamp on tundlik, olen juba märganud. Aga ehk keegi elektriga sina peal oleva suudab välja selgitada, kas ta reageerib igale üksikule pirnile või kuidagi ahelate kaupa?