11-12-2013, 07:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2013, 07:46 PM ja muutjaks oli Mike22.)
Tegin enda airmaticu kalibreerimist Lesvenis arvutiga, et kõik tasakaalus oleks.
Võid ka ise kontrollida esialgu, näiteks pane auto tõstukile, et rattad oleksid õhus vabad, siis proovi iga rattas ülesse tõmmata, kui tugevasti läheb siis on ok, kui aga läheb vabalt või lõtkuga, siis võiks mingi probleem olla ja peaks kompuutriga diagnosti teha.
Vaata veel, et amort oleks ühes tükkis, st kõik plastikud ja katted peaksid omal kohal olema kinni.
Veel võid proovida kapotialuses valada natuke vett amordi kinnitus kohale, ja vaata kas laseb õhku või ei.
Miks tahad kontrollida? Igaks juhuks või vajub alla mõne aja pärast, näiteks hommikul? Kui vajub alla, siis vist kuskil õlilekke või laseb kuskil õhku.
Edu!
Võid ka ise kontrollida esialgu, näiteks pane auto tõstukile, et rattad oleksid õhus vabad, siis proovi iga rattas ülesse tõmmata, kui tugevasti läheb siis on ok, kui aga läheb vabalt või lõtkuga, siis võiks mingi probleem olla ja peaks kompuutriga diagnosti teha.
Vaata veel, et amort oleks ühes tükkis, st kõik plastikud ja katted peaksid omal kohal olema kinni.
Veel võid proovida kapotialuses valada natuke vett amordi kinnitus kohale, ja vaata kas laseb õhku või ei.
Miks tahad kontrollida? Igaks juhuks või vajub alla mõne aja pärast, näiteks hommikul? Kui vajub alla, siis vist kuskil õlilekke või laseb kuskil õhku.
Edu!