04-12-2013, 08:15 PM
Sa seda tead ikka w et rootslase tehtud pumbad peab külge panema rihmaratta märgid näitamas 0-i mitte +- mingi kraad ning pump Mercedes-Benz tööriistaga lukustatud.
Selle pumbaga esimene error tehtigi juba seal,löödi külge +20 kraadiga mis kokkuvõtteks teeb juba mai tea mingi +45 kraadi vms,päris jube hääl tuleb nii.
Sa pead seda ise temalt järgi küsima mis selle pumba installi kraad on.
Teine asi on see et sel ajal kui 7,5mm pumpasi ta tegi siis polnud veel kogemused nii head,ma kaldun arvama et stendis näitab erinevust silindri pihustuskogustele,kuna sinu pumbaga olen kogenud sedasama ebaühtlast tyhikäiku ja muid anomaaliaid mida diisel ei tohiks teha,nagu näiteks backfire mis on rohkem bensukate teema
Selle pumbaga esimene error tehtigi juba seal,löödi külge +20 kraadiga mis kokkuvõtteks teeb juba mai tea mingi +45 kraadi vms,päris jube hääl tuleb nii.
Sa pead seda ise temalt järgi küsima mis selle pumba installi kraad on.
Teine asi on see et sel ajal kui 7,5mm pumpasi ta tegi siis polnud veel kogemused nii head,ma kaldun arvama et stendis näitab erinevust silindri pihustuskogustele,kuna sinu pumbaga olen kogenud sedasama ebaühtlast tyhikäiku ja muid anomaaliaid mida diisel ei tohiks teha,nagu näiteks backfire mis on rohkem bensukate teema