30-11-2013, 02:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2013, 02:56 AM ja muutjaks oli erx000.)
Helistasin Peeter Moistole et äkki kontrolliks pumba stendis ära, mees ütles et tal ei ole stendil sellist flantsigi olemas, sedatüüpi pumbad pidavat olema nii lollikindlad et pole hankimiseks vajadust olnud. Kahjuks ei saa ta kontrollida ka süütenurka, kuna OM606-l on peened pihustitorud ja temal oleva strobo andur ei sobi nendele külge. Ainsana soovitas süüdet veidike märkide asendist varasemaks keerata, kuna kulunud pumbal pidavat alati süütehetk hilisem olema. Proovisin süüdet nii varasemaks kui ka hilisemaks keerata, aga peale lagina ei muutunud midagi. Praeguseks hüppab mootor tunduvalt vähem kui enne, aga autos istudes on siiski tunda et kere õõtsub. Pump jäi nii nagu oli, lihtsalt sõitmisega on värinat vähemaks jäänud, ei oskagi öelda mis seda põhjustab.
On keegi põlemiskambreid plokikaanest välja võtnud? Kõik silindrid suuremal või vähemal määral lekivad pihusti pesa juures olevast plokikaane ja põlemiskambri vahelisest avast, 3. ja 6. silinder eriti tugevalt. Alguses tundus et pihustiseibid lekivad, aga tegelikult mullitab hoopis plokikaane ja põlemiskambri vahelt. Leidsin netist paar pilti ka, mullitab sellest avast
tõenäoliselt peaks lekkima noolega näidatud tihendid.
On keegi põlemiskambreid plokikaanest välja võtnud? Kõik silindrid suuremal või vähemal määral lekivad pihusti pesa juures olevast plokikaane ja põlemiskambri vahelisest avast, 3. ja 6. silinder eriti tugevalt. Alguses tundus et pihustiseibid lekivad, aga tegelikult mullitab hoopis plokikaane ja põlemiskambri vahelt. Leidsin netist paar pilti ka, mullitab sellest avast
tõenäoliselt peaks lekkima noolega näidatud tihendid.