24-11-2013, 08:57 PM
Sai siis päev tagasi süüteluku südamiku vahetus ette võetud ning kenasti lõpuni viidud.
Autoks: w124 200D, 55 kw, 91. a.
Selle käigus sai korda tehtud üks vaakum ühendus, mis suretab mootori. Sai testitud, käima pandud ja välja suretada võtmest, kõik toimis.
Kui kõik osad said omadele kohtadele tagasi monteeritud, siis millegi pärast süüdet keerates tekkis tõsine koormus kuhugi, kui aku oli täis, näitas kenasti 12 ja peale volti akus, ei jõudnud ta enam mootorit lihtsalt vedada. Ning umbes 5-10 sekundilise käiamise jooksul suutis aku end tühjaks vedada.
Vaadatud sai eelsüüte küünalde releed, mis juba suvest saati ei toimetanud, kuigi paistis seest okei olevat(ei olnud kärssamis jälgi)
Tsirkulatsiooni pump hakkas mingi hetk süüte sisselülitamisel tööle(varem pole täheldanud)
Süüteluku vaakum voolikute otsad olid paraku need, mis ei jäänud meelde kumb kummas oli.Avastasin, et ka mingi signalisatsiooni juhe oli lahti mida ühendades ta kohe lõugama hakkas(minul pulti ja immo juhtpulka pole) Aga samas pole see ka varem probleeme valmistanud
Kui palju vaakumi valesti ühendamine võib mootorile koormavaks osutuda? Kütuse peale andmine alguses ka vaakumist tingitud?
Veider anomaali, nõuandeid pisut?
Parimatega, Renkju
Autoks: w124 200D, 55 kw, 91. a.
Selle käigus sai korda tehtud üks vaakum ühendus, mis suretab mootori. Sai testitud, käima pandud ja välja suretada võtmest, kõik toimis.
Kui kõik osad said omadele kohtadele tagasi monteeritud, siis millegi pärast süüdet keerates tekkis tõsine koormus kuhugi, kui aku oli täis, näitas kenasti 12 ja peale volti akus, ei jõudnud ta enam mootorit lihtsalt vedada. Ning umbes 5-10 sekundilise käiamise jooksul suutis aku end tühjaks vedada.
Vaadatud sai eelsüüte küünalde releed, mis juba suvest saati ei toimetanud, kuigi paistis seest okei olevat(ei olnud kärssamis jälgi)
Tsirkulatsiooni pump hakkas mingi hetk süüte sisselülitamisel tööle(varem pole täheldanud)
Süüteluku vaakum voolikute otsad olid paraku need, mis ei jäänud meelde kumb kummas oli.Avastasin, et ka mingi signalisatsiooni juhe oli lahti mida ühendades ta kohe lõugama hakkas(minul pulti ja immo juhtpulka pole) Aga samas pole see ka varem probleeme valmistanud
Kui palju vaakumi valesti ühendamine võib mootorile koormavaks osutuda? Kütuse peale andmine alguses ka vaakumist tingitud?
Veider anomaali, nõuandeid pisut?
Parimatega, Renkju