23-11-2013, 02:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2013, 02:47 AM ja muutjaks oli erx000.)
Tegin enne lammutamist veel ühe proovikäivituse, korras pihustitega pool pööret ja mitteühtegi vahelejätmist, enne suitses ja lonkas päris pikalt. Muus osas nagu enne, mootor hüppas ja summutist popsus nagu üks silinder oleks tagant ära.
Sain kompressomeetri, aga neid adaptereid mida vaja loomulikult komplektis ei olnud, ainus enamvähem sobiv oli eelsüüteküünla asemele ja see oli ka vale pikkusega. Keerasin selle jupi näpuga keerme lõpuni ja küünla pesasse jäi koonuspindade vahele umbes 5cm tühimik. Vaatamata keermevahelise lekkele ja suurele tühimikule küünla pesas tuli kõikidest silindritest kellale 24,5-25,5bar ehk siis kõikumine oli max 1bar, mis 460k+ km sõitnud mootori kohta võiks olla ideaalilähedane. Külmast peast ei tule tuulutusest praktiliselt midagi, kuumast peast õrnalt aurab, igaks juhuks võtsin klapikambrikaane ka maha ja kõik tundus korras, seega raua pool on ok. Probleemse 6. silindri pihusti seib oli pikemat aega lekkinud ja jäi ka uue seibiga lekkima, vaevalt et see nii suurt käiguhäiret tekitada suudab, arvestades seda et ta oli ka eelmise pumba ajal lekkinud. Hetkel ei oskagi midagi peale pumba välja pakkuda, maha võtma ja stendi viima.
Osad küünlad olid mingi mõnusa valge kreemiga sisse keeratud, oskab keegi öelda millega tegu?
Sain kompressomeetri, aga neid adaptereid mida vaja loomulikult komplektis ei olnud, ainus enamvähem sobiv oli eelsüüteküünla asemele ja see oli ka vale pikkusega. Keerasin selle jupi näpuga keerme lõpuni ja küünla pesasse jäi koonuspindade vahele umbes 5cm tühimik. Vaatamata keermevahelise lekkele ja suurele tühimikule küünla pesas tuli kõikidest silindritest kellale 24,5-25,5bar ehk siis kõikumine oli max 1bar, mis 460k+ km sõitnud mootori kohta võiks olla ideaalilähedane. Külmast peast ei tule tuulutusest praktiliselt midagi, kuumast peast õrnalt aurab, igaks juhuks võtsin klapikambrikaane ka maha ja kõik tundus korras, seega raua pool on ok. Probleemse 6. silindri pihusti seib oli pikemat aega lekkinud ja jäi ka uue seibiga lekkima, vaevalt et see nii suurt käiguhäiret tekitada suudab, arvestades seda et ta oli ka eelmise pumba ajal lekkinud. Hetkel ei oskagi midagi peale pumba välja pakkuda, maha võtma ja stendi viima.
Osad küünlad olid mingi mõnusa valge kreemiga sisse keeratud, oskab keegi öelda millega tegu?