21-11-2013, 08:19 PM
Sa vist ei jaga mootorist suurt üldse. KE Jetronicut tasub ise näppida ainult juhul, kui seda jagad, kui ei, siis iga liigutusega keerad selle üha rohkem pekki.
Kui mul oli 126 koos K jetronicuga siis tegin enne endale selgeks, mis keda ja mida juhib, alles siis alustasin timmimist. Seal on nii palju erinevaid jubinaid, mis mootori tööd juhivad ja kui juba üks paigast ära on, on sul samad sümptomid, mis sa alguses kirjutasid, kui nüüd teise ka paigast keerasid, siis palju õnne, ilma seadmeteta sa seda käima enam ei saa.
Tallinnas on Speedsteri hannes, kes seda jagab, tartus oli ka mingi tüüp, kes kenasti jagas.
Aga mina alustaks seguklapi paika keeramisest, seda peaks tegema ülevaatuspunkti juures, et töötades seda keerata ja jälgida CO sisaldust.
Aga noh see on alles algus ja kokkuvõttes on sul ka elektroonika nässus ja siis pole niikuini misket teha
Kui mul oli 126 koos K jetronicuga siis tegin enne endale selgeks, mis keda ja mida juhib, alles siis alustasin timmimist. Seal on nii palju erinevaid jubinaid, mis mootori tööd juhivad ja kui juba üks paigast ära on, on sul samad sümptomid, mis sa alguses kirjutasid, kui nüüd teise ka paigast keerasid, siis palju õnne, ilma seadmeteta sa seda käima enam ei saa.
Tallinnas on Speedsteri hannes, kes seda jagab, tartus oli ka mingi tüüp, kes kenasti jagas.
Aga mina alustaks seguklapi paika keeramisest, seda peaks tegema ülevaatuspunkti juures, et töötades seda keerata ja jälgida CO sisaldust.
Aga noh see on alles algus ja kokkuvõttes on sul ka elektroonika nässus ja siis pole niikuini misket teha
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868