21-11-2013, 02:50 PM
Mõlemaid pulte on proovitud sünkronisserida, kuid tulemuseta.
Lisainfoks veel nii palju, et auto käivitus mitmel korral peale remonti tavapäraselt kuid siis äkitselt enam mitte. Armatuuril toimib kõik tavapäraselt, midagi vilkuma ei jää. Samuti toimib endiselt kõik muu elektroonika. Võtme keeramisel käivitusasendisse ei ole kuulda relee lülitust ega muid helisid. Tundub justkui vool ei jõuagi starterini. Armatuuril vilgub kiri "start error". Autot on proovitud ka tõmmates käivitada, mis ei toimi.
Jalgade all olevas kaitseblokis on kontrollitud relee K8 asukoht ja tundub et vool sinna tuleb. Samuti sai kontrolliks proovitud K8 asukohas releed K9, mis peaks olema identne !?? Üks relee on blokist puudu, mis peaks diisel versiooni puhul loomulik olema !?
Huvitav kas antud mudelil on immo ECU-ga kokku ehitatud või sellest eraldi ning kas starteril võib olla ka eraldi relee mis probleeme tekitab?
Lisainfoks veel nii palju, et auto käivitus mitmel korral peale remonti tavapäraselt kuid siis äkitselt enam mitte. Armatuuril toimib kõik tavapäraselt, midagi vilkuma ei jää. Samuti toimib endiselt kõik muu elektroonika. Võtme keeramisel käivitusasendisse ei ole kuulda relee lülitust ega muid helisid. Tundub justkui vool ei jõuagi starterini. Armatuuril vilgub kiri "start error". Autot on proovitud ka tõmmates käivitada, mis ei toimi.
Jalgade all olevas kaitseblokis on kontrollitud relee K8 asukoht ja tundub et vool sinna tuleb. Samuti sai kontrolliks proovitud K8 asukohas releed K9, mis peaks olema identne !?? Üks relee on blokist puudu, mis peaks diisel versiooni puhul loomulik olema !?
Huvitav kas antud mudelil on immo ECU-ga kokku ehitatud või sellest eraldi ning kas starteril võib olla ka eraldi relee mis probleeme tekitab?