20-11-2013, 06:42 PM
(20-11-2013, 06:23 PM)v6sa Kirjutas: Kui tagant lööb valge (õigemini sinakashalli hapukalt lõhnava) pilve välja, on surve pihustamiseks piisavalt hea. Lihtsalt mootor on kohvi või pihustamist enam ei toimu. Mõlemaid kõrvaldab remont, kui omanik soovib seda kulu kanda. Toimivad küünlad võiamldavad remonti edasi lükata.
Kust pärineb teadmine, et CDi-mootorid ühe küünla tõrke korral vooluta jäävad?
Küll aga võib lühis küünlas põletada maha suure kaitsme releekaane all.
Tegelt unustasin mainida et tegemist on tavalise 108D-ga
Mu enda arvamus on see et mul on 4 kusepritsi mitte pihustit
Seda et kui palju nn. vale takistuse puhul voolupeale annab olen mõõtnud ja see kestab täpselt nii kaua kui relee lubab.(Üks e.k. on puudu lihtsalt)
Ei usu ka eriti sellesse soovitusse, et ühenda 4-s eelsuuteküünal väljapoole mootorit...
Kas saan kinnitust arvamusele et probleem jääb pigem pihustite valdkonda? Minimaalselt otsad ja maks uued pihustid?