20-11-2013, 05:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-11-2013, 06:12 PM ja muutjaks oli 108D.)
Tere! Kõige pealt vabandan võõra teema reostamise pärast, aga mul tundub olevat sama mure.
Teema algataja võiks lisada mis lahenduse asi leidis ja mis hinnaga ?!
Mina olen pidanud probleemiks ühte puuduvat eelsüüte küünalt(teised vahetatud).
Kuulsin, et kui ei ole kõiki 4 töökorras eelsüüte küünlaid releel taga siis ei anna piisavat voolu neile peale. Tänu sellele mõtlesin
kaane mahavõtmisele saamaks kätte see sisse murdunud e.k. (sai kuumutatud ja u. 10 mutrit otsa keevitatud aga ei saa lahti)
Kui kaane juba maha võtan siis teen sellele kapremondi.(sääred, juhtpuksid, klapid, uued e.k., lihvimine, tihendid)
Mõtlesin vahetada pihustiotsad vajadusel(kui "kusevad")
Külm käivitus näeb välja selline: 3 korda eelsüüte küünlaid-ketran starterit u.10sek. kui ei lähe siis veel kord eelsüüdet ja ketran käima.
Ja kui käima läheb lööb sumbutist ilge pahvaka valget(helehalli)tossu välja.
Lugedes neid postitusi ja mõeldes oma probleemile tekkis küsimus millele loodan kogemustega inimeste vastust.
Kui pihusti ei saa nn. piisavat survet, et pihustada silindrisse kütet ja laseb kütte tagasi voolu siis mis asi selle valge pilve tekitab käivitudes???
Kõikide nõuannete, ettepanekute ja muidu toredate vastuste eest ettetänades Gert!
Teema algataja võiks lisada mis lahenduse asi leidis ja mis hinnaga ?!
Mina olen pidanud probleemiks ühte puuduvat eelsüüte küünalt(teised vahetatud).
Kuulsin, et kui ei ole kõiki 4 töökorras eelsüüte küünlaid releel taga siis ei anna piisavat voolu neile peale. Tänu sellele mõtlesin
kaane mahavõtmisele saamaks kätte see sisse murdunud e.k. (sai kuumutatud ja u. 10 mutrit otsa keevitatud aga ei saa lahti)
Kui kaane juba maha võtan siis teen sellele kapremondi.(sääred, juhtpuksid, klapid, uued e.k., lihvimine, tihendid)
Mõtlesin vahetada pihustiotsad vajadusel(kui "kusevad")
Külm käivitus näeb välja selline: 3 korda eelsüüte küünlaid-ketran starterit u.10sek. kui ei lähe siis veel kord eelsüüdet ja ketran käima.
Ja kui käima läheb lööb sumbutist ilge pahvaka valget(helehalli)tossu välja.
Lugedes neid postitusi ja mõeldes oma probleemile tekkis küsimus millele loodan kogemustega inimeste vastust.
Kui pihusti ei saa nn. piisavat survet, et pihustada silindrisse kütet ja laseb kütte tagasi voolu siis mis asi selle valge pilve tekitab käivitudes???
Kõikide nõuannete, ettepanekute ja muidu toredate vastuste eest ettetänades Gert!