19-11-2013, 07:52 PM
(19-11-2013, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: Väike läbisõit ei ole halb.
Halb on see, kui autol väikese läbisõidu juures on vead küljes...
(19-11-2013, 12:05 PM)kentq Kirjutas: Väike läbisõit on ikka halb, see viitab kelmusele
3-400000 tuhat on juba usutav, kui on veel korralikult hooldatud ja kontrollimisel ka midagi erilist ei selgu on olukord juba enamvähem ok.
(19-11-2013, 12:08 PM)Laur Kirjutas: Ma proovin siin 11a. vanust autot müüa, 300 kellal, hooldus ajalugu koos arvete tšekkide ja kõige muuga. Kõik aint ahhetavad, et issand jumal see ju niipalju sõitnud. Keeran ka vist ikka 150 tuhat maha, viskan hoolduse ajaloo prükkari ja kõik on õnnelikud.
(19-11-2013, 01:50 PM)Matu90 Kirjutas: Ma ei ütle, et kõik väikese läbisõiduga masinad on keritud. 2004 aasta ja 200 000 läbisõitu on küll vähe.
(19-11-2013, 03:40 PM)virgo Kirjutas: Näiteks minul on 2004 aasta auto (mitte küll MB ja ja diisel) ja läbisõit on 168 000 km. 100% remonditud ja hooldatud Revalis. Kõik ajalugu on kontrollitav ja õige. Iga viimane vidin toimib. Aga keda kurat see huvitab, kui autot müües küsin 30-40% kallimat hind...
Ehk siis ausat autot müües on jälle teine kiun lahti, et nii kallis... Näe ants müüd seal poole odavamalt. Tean-tean, olen ise ka neid kolisevaid ja seest haisvaid autosi vaadanud.
Nii see on, väike läbisõit on probleem! (Raudselt keritud, keegi ei usu!) Tundsin seda enda w211 müümisel, korra mõtlesin, et peaks veidi juurde panema... Alguses hoidsin platsil ja huvi null. 8a vana auto ja läbisõit ca 125 000km, Silberi ajalugu, LKF puhas, hunnik arveid ja enda jaoks veel exceli tabel. Kui ise kuulutuse panin, siis tuli meilile üle päeva 1500-2000€ müügihinnast odavamaid pakkumisi. Üks huviline mainis veel, et NII PALJU arveid, see küll hea pole! See kes lõpuks ostis kiitis, et esimene niii korralik mida vaatamas on käinud... Oli ka selliseid, et see polegi diisel vää...