19-11-2013, 01:50 PM
(19-11-2013, 01:24 PM)v6sa Kirjutas: Nii need linnalegendid tekivad: kõik väikse läbisõiduga autod on keritud... Yeah, right.
Kasutatud autot ostes ostad vaid ja ainult konkreetset eksemplari. Mudeliseeria üldine taust on vaid juhend konkreetse isendi põdurusastme hindamiseks.
300 kkm sõitnud E-klass, mida on hooldatud nõuetekohaselt, peab tunduma uue autona. Sama palju läbi vuranud ess peab tavajuhile olema mõistusevastaselt hea. Gurud on erand, nemad reeglina ka teavad, mida on tahtmas.
Ükski auto ei suuda läbida sadat tuhandet ilma hoolduseta. Ilma remondita võib esimesed sada ka välja venitada (järgmise omaniku õuduseks).
Kui võimalik remondikulu ikkagi hirmutab, siis uued korealased on päris pädevad (kuigi ilmetud) liikurid
Äitähh, et teksti ära lugesid kuid veel parem oleks kui loetut mõistaksid. Kirjutasin hoolduse ja remondi kohta eelpool. Küsimus on selles, et kusmaalt hakkab auto lagunema ja juba SUURI investeeringuid nõudma.
Uus pump uued pihustid kettide vahetus jne. Pihustite remont remondiks kui ma pean selle ühe korra ära tegema on Ok.
Ma ei ütle, et kõik väikese läbisõiduga masinad on keritud. 2004 aasta ja 200 000 läbisõitu on küll vähe. Juhul kui see ei oleks keritud siis keriks auto hind esimese numbri tõenäoliselt suuremaks.
Hetkel mind huvitab just w211 keremudel, usun, et see foorum on õige koht info hankimiseks, vahetamiseks. Korea autode kohta saan mujalt teavet.