19-11-2013, 01:24 PM
Nii need linnalegendid tekivad: kõik väikse läbisõiduga autod on keritud... Yeah, right.
Kasutatud autot ostes ostad vaid ja ainult konkreetset eksemplari. Mudeliseeria üldine taust on vaid juhend konkreetse isendi põdurusastme hindamiseks.
300 kkm sõitnud E-klass, mida on hooldatud nõuetekohaselt, peab tunduma uue autona. Sama palju läbi vuranud ess peab tavajuhile olema mõistusevastaselt hea. Gurud on erand, nemad reeglina ka teavad, mida on tahtmas.
Ükski auto ei suuda läbida sadat tuhandet ilma hoolduseta. Ilma remondita võib esimesed sada ka välja venitada (järgmise omaniku õuduseks).
Kui võimalik remondikulu ikkagi hirmutab, siis uued korealased on päris pädevad (kuigi ilmetud) liikurid
Kasutatud autot ostes ostad vaid ja ainult konkreetset eksemplari. Mudeliseeria üldine taust on vaid juhend konkreetse isendi põdurusastme hindamiseks.
300 kkm sõitnud E-klass, mida on hooldatud nõuetekohaselt, peab tunduma uue autona. Sama palju läbi vuranud ess peab tavajuhile olema mõistusevastaselt hea. Gurud on erand, nemad reeglina ka teavad, mida on tahtmas.
Ükski auto ei suuda läbida sadat tuhandet ilma hoolduseta. Ilma remondita võib esimesed sada ka välja venitada (järgmise omaniku õuduseks).
Kui võimalik remondikulu ikkagi hirmutab, siis uued korealased on päris pädevad (kuigi ilmetud) liikurid