19-11-2013, 12:42 PM
(19-11-2013, 12:08 PM)Laur Kirjutas: 200000 sõidavad enamus autod ära mitte midagi vahetamatta. va. praak detailid.
Aga eesti inimesed on harjunud, et kõik autod on 200 000 sõitnud olenematta kas on vanus 4, 14 või 24 aastat.
Nagu enne märgiti diisel sõidukatel on täiesti tavaline 25-30t km aastas. Paljudel siiski veel suurem läbisõit.
Ma proovin siin 11a. vanust autot müüa, 300 kellal, hooldus ajalugu koos arvete tšekkide ja kõige muuga. Kõik aint ahhetavad, et issand jumal see ju niipalju sõitnud. Keeran ka vist ikka 150 tuhat maha, viskan hoolduse ajaloo prükkari ja kõik on õnnelikud.
400 000 läbisõit mind ei hirmuta, kuna see on reaalne sellise aasta puhul. Need mis 230 000 sõitnud on ma ei viitsi vaadatagi, et äkki korralik masin, vähe sõitnud. Sellest saavad kõik aru, et seda on keritud.
Peaasi, et ma saaksin sinna 100 000 otsa lasta ilma, et peaksin teise auto hinna mootorisse lükkama, et see liiguks. Igasuguseid silla kuluosasid õlisid ja filtreid pole mõtet arvestada . Need kuluvad igal autol nagunii.
Peamine küsimus on ikkagi selles mootori ja kasti teemas. Ei ole huvitatud, et minukäes päris ära koolab.
Kuigi tänavapildis sama aastakäigu diislid (mitte ainult mersud) ikka liiguvad. Ju nad siis ikka veel toimivad