18-11-2013, 09:59 PM
Tere ! Plaanis autot vahetama hakata, olen foorumist juba üsna põhjalikult uurinud nende autode kohta(w211). Kuid küll küllale liiga ei tee.
Kuna hinnapiir paneb asja paika siis paneksin siia mõned lingid mis esialgu sõelale jäid.
Mainin ka ära, et enne kui päris ostuks läheb siis lasen masinale täieliku ostueelse kontrolli teha ning ka läbisõidu kohta infot anda.
http://www.auto24.ee/used/1610719
http://www.auto24.ee/used/1619426
Võiks muidugi nahksisuga olla kuid, pigem olgu korras tehnika.
Läbisõit ka ilmselt tunduvalt suurem kui kirjas.
http://www.auto24.ee/used/1549050 Siin reaalsem läbisõit
http://www.auto24.ee/used/1557049
http://www.auto24.ee/used/1549865 Ka see võiks veel loosi minna kui korralik masin on ?
Endale kõige meelepärasemad on esimesel ning kolmandal lingil. Mis mootoriga on seda dislat kõige mõtekam vaadata ? Alla E270 ei vaata, kuna väiksemad võivad vanad taksod olla (ka need muidugi). Teine põhjus suurem mootor kestab üldjuhul kauem.
Ei ole kindel kas päris nii saab küsida, kuid kuni mis läbisõiduni seda autot on veel mõtet vaadata ?
90. pärit diislitel olen kellal päris suuri numbreid näinud seal 5-6 algavad, kuid sõitmist need ei ole seganud. Kuid mida uuemaks seda keerulisemas see tehnika läheb, kannatab vastupidavus.
Mina sõidan kuskil 100km päevas laias laastus. Kuuga üle 2000km, arvestada kuskil 25 000 aastas ja plaan autot ikka pikemalt pidada 4-5 a.
Kui ma saan esindusest originaal läbisõidu mis on pool milli, kuid autolt vigu ei leita kas on võimalik, et mootor sõidab ilma suurema remondita üle 100k juurde ? Või pole need nii pikalt elama loodud ?
Seda ma tean väga hästi, et mis liigub ka kulub, remontima ja hooldustus tuleb nagunii käiia. Küsimus pigem selles kusmaalt hakkab auto juba korralikult investeeringuid nõudma (otsa saama).
Igasuguse info eest tänud ette !
Kuna hinnapiir paneb asja paika siis paneksin siia mõned lingid mis esialgu sõelale jäid.
Mainin ka ära, et enne kui päris ostuks läheb siis lasen masinale täieliku ostueelse kontrolli teha ning ka läbisõidu kohta infot anda.
http://www.auto24.ee/used/1610719
http://www.auto24.ee/used/1619426
Võiks muidugi nahksisuga olla kuid, pigem olgu korras tehnika.
Läbisõit ka ilmselt tunduvalt suurem kui kirjas.
http://www.auto24.ee/used/1549050 Siin reaalsem läbisõit
http://www.auto24.ee/used/1557049
http://www.auto24.ee/used/1549865 Ka see võiks veel loosi minna kui korralik masin on ?
Endale kõige meelepärasemad on esimesel ning kolmandal lingil. Mis mootoriga on seda dislat kõige mõtekam vaadata ? Alla E270 ei vaata, kuna väiksemad võivad vanad taksod olla (ka need muidugi). Teine põhjus suurem mootor kestab üldjuhul kauem.
Ei ole kindel kas päris nii saab küsida, kuid kuni mis läbisõiduni seda autot on veel mõtet vaadata ?
90. pärit diislitel olen kellal päris suuri numbreid näinud seal 5-6 algavad, kuid sõitmist need ei ole seganud. Kuid mida uuemaks seda keerulisemas see tehnika läheb, kannatab vastupidavus.
Mina sõidan kuskil 100km päevas laias laastus. Kuuga üle 2000km, arvestada kuskil 25 000 aastas ja plaan autot ikka pikemalt pidada 4-5 a.
Kui ma saan esindusest originaal läbisõidu mis on pool milli, kuid autolt vigu ei leita kas on võimalik, et mootor sõidab ilma suurema remondita üle 100k juurde ? Või pole need nii pikalt elama loodud ?
Seda ma tean väga hästi, et mis liigub ka kulub, remontima ja hooldustus tuleb nagunii käiia. Küsimus pigem selles kusmaalt hakkab auto juba korralikult investeeringuid nõudma (otsa saama).
Igasuguse info eest tänud ette !