17-11-2013, 09:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2013, 10:59 PM ja muutjaks oli erx000.)
Teine turbo peal, wastegate-i actuatori vahetasin survele avaneva vastu ja manual boost controller vahel, hetkel hoiab täpselt 2,0 bari. Praeguseks 150km maha vuratud, 2,2 mootoriga võrreldes on tunduvalt vaiksem, vaatamata sellele et all aeglane 2,2 differ ja üks pihusti lagistab üsna räigelt. Järgmisel nädalal üritan pihustid stendi viia, loodan et on viga seal, sest külmast peast on lagin ja vibra eriti hull. Paar videot ka, kiirendus on 2. käigu ja piduriga, käiguvahetus nuppudest. Mina sain mõõtes 5,5 sekundit, originaalturbost rohkem välja pigistama ei hakka.
http://www.youtube.com/watch?v=_AAr5asdowk
http://www.youtube.com/watch?v=s9tDOtbIgLs
http://www.youtube.com/watch?v=_AAr5asdowk
http://www.youtube.com/watch?v=s9tDOtbIgLs