13-11-2013, 01:54 PM
(13-11-2013, 12:11 PM)v6sa Kirjutas: Palju väljalaskekrõhk on?
DPFitul diislil pole lisapütti vaja, seega võid üsna rahulikult selle eemaldada. Passis ju ka pole katti märgitud.
Pole mul koduste tööriistade seas sellist vidinat, millega väljalaskerõhku mõõta. Takistus on piisav selleks, et summutist väljuvate heitgaaside hulk pöörete tõstmisega palju ei muutu ning lisanduvad hetigaasid pressivad ennast turbo ja kati vahelisest ühendusest välja.
Tõsi, passis on mootoritüüp "diisel", mitte "diisel-kat" vms. Minu pärast võib see pütt sinna esialgu alles jääda, peaasi, et mootori tööd ei takista. Rõhk sõnal esialgu, sest ei hakka selle pisikese asja pärast eurosid prantsuse keelt purssivate tööliste taskusse toppima. Mine tea, võibolla keelduvad üldse sellist tööd vastu võtmast. Teoreetiliselt võib muidugi ka tühi pütt hakata vasturõhku tekitama, kuid see peaks olema oluliselt väiksem kui umbes katalüsaatori puhul. Aga eks õhtul paistab, kas saab tahma lahtileotamisega asja korda või tuleb veidi toorest jõudu kasutada.