13-11-2013, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 01:58 PM ja muutjaks oli erkilo.)
No diisli puhul pole katalüsaatori olemasolu nii kriitiline, sest ülevaatusel mõõdetakse ainult tahmasisaldust.
Ma leidsin siit pika otsimise peale, et kui probleem on ainult kati kinnitahmamises, mis on diislite puhul tavaline, siis võib proovida ka veega tahma väljauhumist. Hetkel on ainult niipalju selge, et katt on umbes ja tekitab suurt vasturõhku, st pöördeid andes pressib heitgaasid katalüsaatori ja turbo vahelisest ühendusest välja. Seda juba ca 2000 rpm juures. Samuti on kütusekulu kõrge ning aeg-ajalt viskab mootori avariireziimi.
Kas probleemiks on kinni tahmamine või on ka kärgelement ise vigane, selgub õhtul, kui asja lahti võtan. Iseenesest on auto ostmisest saadik tahmanud rohkem kui normaalne oleks, põhjuseks läbiminev MAF andur. Samuti sai mingi aeg asjaolude kokkulangevuse tõttu sõidetud nii lekkiva/sutsuva pihustiga (töökoja praak) kui ka veidi vigase jahutusvedeliku temperatuurianduriga (näitas süstemaatiliselt ca 15-20 kraadi vähem), mis kütusesegu paigast ajavad ning tahma teket soodustavad. Praeguseks need vead kõrvaldatud, kuid ilmselt oli katt juba varasemast piisavalt umbes ning lühikesed linnaotsad ei aidanud ka kaasa kati iseeneslikule lahtipõletamisele. Mis teha, kui diisli pöördemoment on liiga hea, et seda mitte raisku lasta minna foori tagant kiirendamisel
Ma leidsin siit pika otsimise peale, et kui probleem on ainult kati kinnitahmamises, mis on diislite puhul tavaline, siis võib proovida ka veega tahma väljauhumist. Hetkel on ainult niipalju selge, et katt on umbes ja tekitab suurt vasturõhku, st pöördeid andes pressib heitgaasid katalüsaatori ja turbo vahelisest ühendusest välja. Seda juba ca 2000 rpm juures. Samuti on kütusekulu kõrge ning aeg-ajalt viskab mootori avariireziimi.
Kas probleemiks on kinni tahmamine või on ka kärgelement ise vigane, selgub õhtul, kui asja lahti võtan. Iseenesest on auto ostmisest saadik tahmanud rohkem kui normaalne oleks, põhjuseks läbiminev MAF andur. Samuti sai mingi aeg asjaolude kokkulangevuse tõttu sõidetud nii lekkiva/sutsuva pihustiga (töökoja praak) kui ka veidi vigase jahutusvedeliku temperatuurianduriga (näitas süstemaatiliselt ca 15-20 kraadi vähem), mis kütusesegu paigast ajavad ning tahma teket soodustavad. Praeguseks need vead kõrvaldatud, kuid ilmselt oli katt juba varasemast piisavalt umbes ning lühikesed linnaotsad ei aidanud ka kaasa kati iseeneslikule lahtipõletamisele. Mis teha, kui diisli pöördemoment on liiga hea, et seda mitte raisku lasta minna foori tagant kiirendamisel