08-11-2013, 01:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2013, 01:29 PM ja muutjaks oli secman.)
Selleks aastaks jälle auto garaazis.
Kuna tehtud sai palju, siis väike memo tuleviku tarbeks:
Konditsioneeri pump ja radiaator + täitmine Gvidis Autoklima
Plokikaante taastusremont + veepump ja ketitald Lesven
Jagaja kaas, rootor, küünlad, kõik BOSCH
Mootoripadjad Febi ( sellest tööst pold tolku )
Kardaani muhvid Febi
Sumbuti keskmine osa Silber
Katalüsaator 4,5/6,2L ja torud kuni viimase pütini Fenno
Sildade kontroll + lõtkuga detailide vahetus Lesven
Käigukasti lekete kõrvaldamine Lesven
Üldiselt hakkab juba vaikselt looma ja käiguosa seisukord on saamas heaks.
Sõidetud sai 2013 suvel ca.5000km ja selle aja jooksul õli juurde valada ei olnud vaja.
Peale käigukasti lekete kõrvaldamist on nii mootor kui kast alt täiesti kuivad, nagu uuel autol kohe.
Talvisteks töödeks 2013/2014 on velgede taastamine ja uued veovõllid.
P.S.
Mis veovõlle kasutada ? Kas ainult originaal või on ka häid B-osi ?
Kuna tehtud sai palju, siis väike memo tuleviku tarbeks:
Konditsioneeri pump ja radiaator + täitmine Gvidis Autoklima
Plokikaante taastusremont + veepump ja ketitald Lesven
Jagaja kaas, rootor, küünlad, kõik BOSCH
Mootoripadjad Febi ( sellest tööst pold tolku )
Kardaani muhvid Febi
Sumbuti keskmine osa Silber
Katalüsaator 4,5/6,2L ja torud kuni viimase pütini Fenno
Sildade kontroll + lõtkuga detailide vahetus Lesven
Käigukasti lekete kõrvaldamine Lesven
Üldiselt hakkab juba vaikselt looma ja käiguosa seisukord on saamas heaks.
Sõidetud sai 2013 suvel ca.5000km ja selle aja jooksul õli juurde valada ei olnud vaja.
Peale käigukasti lekete kõrvaldamist on nii mootor kui kast alt täiesti kuivad, nagu uuel autol kohe.
Talvisteks töödeks 2013/2014 on velgede taastamine ja uued veovõllid.
P.S.
Mis veovõlle kasutada ? Kas ainult originaal või on ka häid B-osi ?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe