22-12-2005, 01:00 AM
Rolz Kirjutas:jaaniuss Kirjutas:Rolz Kirjutas:Roheline õli on ja hüdrauline õli, mis amortides ringleb aga kuda see mustaks sai? Ega pumba simmerist pole ometi mootoriüli lekkinud? See pump ei tohikn nii kiirelt saba anda, ja selle leiad ka mujalt kui silberist....See pump on täiesti eraldi detail mida rihm ringi ajab...tal ei ole mootoriõliga võimalik seguneda. Teadjad arvavad et lihtsalt kulus ära . teahs oli vastuseks andnud- Liiga vana auto:confusedangry: ilmselt uued autod tehtud lühema kasutusega kui "vanad rauad"
Ja mis ta teeb sul siis? Ainult värvus, kadu ka ja kuidas amortidega toimetab?
eee...see asub sul kuskil väntvõli juures ees mootori otsas, see ei ole otse vända otsas, seal mingi ajam ja vända otsale suht lähedal, pump käib ringi ikkagi auto mootori jõul, ja plokist tuleb jõuajam läbi, ja seal on simmerling, samamoodi nagu sul on väntvõllil mõlemal pool mootorit simmer on ka seal, ja kui see kulund, hakkab lekkima või võib sattuda ka mootori õli hüdraulika pumpa....ju?
Oled ikka seda mootorit näinud eestotsast või . . .
140nel olev 6,0 tsipa teine tera.
220nel ongi eraldi pump selleks ja tegelt see ennem juba teada olev fakt et eestis need pumbad surevad ära . . .
Tegelt meibi saaks ka suht normaalse hinnaga uue pumba . . . . või kasutatud pumba