29-10-2013, 11:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2013, 11:55 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-10-2013, 10:40 AM)KuldarA Kirjutas: Mis hinnaklassis see kompressor on? Tean nii palju, et odavam kui Audil. Muidugi kui 300k peavad amordid, siis ei näe probleemi nende vahetusel.
Ülejäänud asjade puhul sama jutt mis w211? Võiks siia ka seda infot panna sest usun, et ma pole esimene ega viimane, kes CLS-i kohta infot otsib ja praegu foorumis praktiliselt peale ühe endise autoteema suurt infot pole.
Eks sel on oma põhjus: eestlane on liiga vaene, et säärast elektriautot endale lubada.
Parandage mind, kuid kas CLS ei erine 211 vaid kesta poolest? Tehnika oma murede ja rõõmudega on ju sama.
Õhud võivad alati jama põhjustada ja see jama lõpeb enamasti neljakohalise numbriga arvel. Ehk lääpsilma puhul ei piisa enam varutonnist remondifondis, vaid seal peaks ikka mitu leiduma.
Ning vältimatu on pädeva diagnostiku pruukimise võimalus. Iga auto ei taha pidevalt diivanil lebamas käia, kuid asjade imelikuksminekul on vältimatu üks pikem vestlus arvutite vahel... Vat pädeva vestleja leidmine on murekoht meil (ning mujaltloetu alusel, ka oluliselt jõukamates riikides).
Kel on aga piisavalt raha ostmaks endale uus Mercedes-Benz, sel pole enamasti tahtmist "lihtrahva" seas jõlkuda... Noblesse oblige
![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Mujalt on meelde jäänud, et raud kestab, kuid deemon on pisiasjades. Palju Vdiisleid on läinud loojakarja mõneerose tihendi põhjustet suurest remondist (soojusvaheti silindriharude vahel). Veel enam andurivea tõttu...
![Crybaby Crybaby](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/crybaby.gif)
Aga kui toimib, on suur Mercedes-Benz üks kuradi mõnus liikur.
![Eusa_clap Eusa_clap](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_clap.gif)