Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
CLS 320 head&vead - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: CLS 320 head&vead (/showthread.php?tid=33300)

Lehed: 1 2


CLS 320 head&vead - KuldarA - 28-10-2013

Tere,


Plaan kevade poole praegune auto välja vahetada ja üheks variandiks on CLS. Silma on jäänud diiselmootoriga isendid.

Lugesin läbi ka selle: http://www.whatcar.ee/auto-testid/mercedes-benz/cls-sedaan/pohjalik/196/ Autolehe test selle kohta oli väga põgus ja ei andnud reaalset ülevaadet.

Küsimused, mis on:
1) Millised on tüüpvead, mida peaks jälgima?
2) Kuidas 3.0 165kW diisel vastu peab? Mis on tüüpvead? Kas tehasekulu on 7 keskmiseks on reaalne või lihtsalt ilus number?
3) Kas õhkvedru on hea lisa võrreldes tavavedruga või peaks sellest kaarega mööda käima? Tean näiteks Audi näitelt, et väga mõnus lisa ja uuematel ka vastupidav.
4) Kas roostetab palju? Kaua MB keregarantii on?
5) Facelifti eelis võrreldes Pre-facelift mudeliga


Tänud ette!


RE: CLS 320 head&vead - marek - 28-10-2013

Kehtib sama jutt mis w211. Airmatic on mõnus, aga meie oludes ei kesta. Keskmine kulu võiks jääda 7-10 vahele, oleneb sõidustiilist. Probleemid tekivad suurte läbisõitude juures nagu ikka...


RE: CLS 320 head&vead - umbellatus - 28-10-2013

kui palju peab airmatic kestma?

kas 300 tuhat on piisav? 150 tuh pealt kompressori vahetus, 320 tuh pealt üks amort andis saba.


(28-10-2013, 09:27 PM)marek Kirjutas: Kehtib sama jutt mis w211. Airmatic on mõnus, aga meie oludes ei kesta. Keskmine kulu võiks jääda 7-10 vahele, oleneb sõidustiilist. Probleemid tekivad suurte läbisõitude juures nagu ikka...




RE: CLS 320 head&vead - KuldarA - 29-10-2013

Mis hinnaklassis see kompressor on? Tean nii palju, et odavam kui Audil. Muidugi kui 300k peavad amordid, siis ei näe probleemi nende vahetusel.

Ülejäänud asjade puhul sama jutt mis w211? Võiks siia ka seda infot panna sest usun, et ma pole esimene ega viimane, kes CLS-i kohta infot otsib ja praegu foorumis praktiliselt peale ühe endise autoteema suurt infot pole.


RE: CLS 320 head&vead - v6sa - 29-10-2013

(29-10-2013, 10:40 AM)KuldarA Kirjutas: Mis hinnaklassis see kompressor on? Tean nii palju, et odavam kui Audil. Muidugi kui 300k peavad amordid, siis ei näe probleemi nende vahetusel.

Ülejäänud asjade puhul sama jutt mis w211? Võiks siia ka seda infot panna sest usun, et ma pole esimene ega viimane, kes CLS-i kohta infot otsib ja praegu foorumis praktiliselt peale ühe endise autoteema suurt infot pole.

Eks sel on oma põhjus: eestlane on liiga vaene, et säärast elektriautot endale lubada.

Parandage mind, kuid kas CLS ei erine 211 vaid kesta poolest? Tehnika oma murede ja rõõmudega on ju sama.

Õhud võivad alati jama põhjustada ja see jama lõpeb enamasti neljakohalise numbriga arvel. Ehk lääpsilma puhul ei piisa enam varutonnist remondifondis, vaid seal peaks ikka mitu leiduma.

Ning vältimatu on pädeva diagnostiku pruukimise võimalus. Iga auto ei taha pidevalt diivanil lebamas käia, kuid asjade imelikuksminekul on vältimatu üks pikem vestlus arvutite vahel... Vat pädeva vestleja leidmine on murekoht meil (ning mujaltloetu alusel, ka oluliselt jõukamates riikides).

Kel on aga piisavalt raha ostmaks endale uus Mercedes-Benz, sel pole enamasti tahtmist "lihtrahva" seas jõlkuda... Noblesse obligeCrybaby

Mujalt on meelde jäänud, et raud kestab, kuid deemon on pisiasjades. Palju Vdiisleid on läinud loojakarja mõneerose tihendi põhjustet suurest remondist (soojusvaheti silindriharude vahel). Veel enam andurivea tõttu...Crybaby

Aga kui toimib, on suur Mercedes-Benz üks kuradi mõnus liikur.Eusa_clap


RE: CLS 320 head&vead - Taffinaff - 29-10-2013

Nagu ees pool mainitud siis põhiline probleem on õhkvedrustuse kompressoriga, hinnaklass 500 + mõned eurod peale.
Lihtsalt infoks, et MB mudelitest on just CLSi nt. õhkpadjate purunemis probleem kõige väiksem, see võib-olla tingitud ka sellest, et CLS-sse liigub ise meie liikluses vähe aga palju nende padjatega probleeme ei ole. Kui soovid, et õhkpadjad kestaks siis tasub peale mudast, kruusast, liivast teed survepesuga padjat üle pesta, et kruus, kivid padja vahelt minema saaks, vältimaks hõõrdumist. Hinnaklass patjadel ca 1100 euri.



RE: CLS 320 head&vead - Rolz - 29-10-2013

(29-10-2013, 11:04 AM)v6sa Kirjutas: Noblesse obliqueCrybaby

Noblesse oblige Siiski Smile

Konkreetse mudeli seisukord tuleb endale selgeks saada enne ostmist lihtsalt. See, mis huiamine kasutud autode turul täna toimub, on süüdimatuse tipptase täna ja siilikese reklaamiga seda tõesti ei ravi Smile
Aga eelnev info oli tõene, tuleb vaadata, et amortide katted korras oleks ja padjad kaetud.







RE: CLS 320 head&vead - KuldarA - 29-10-2013

See 500€ kulu pole väga hullu kompressori kohta. Kas 1200€ on ühe või terve jooksu patjade hind?

See, et auto enne ostu tuleb kontrollida on mulle väga selge, vahetan autosid suhteliselt tihti ja olen väga hästi kursis Eesti turul toimuvaga.

Mootori poole pealt peab siis need tihendid ära vahetama nö profülaktikaks? Kuidas neil pihustid kestavad? Kui palju on probleeme swirl klappide ja DPF-iga? Kas need on ka välja progretavad vea korral või vaja vahetada?

Automaatkast peab vastu, kui korralikult õli vahetada, saan ma õigesti aru?

Kuidas on olukord kerega? Hirumtavad just jutud uute Mersude roostetavast kerest, et kaua ma saan sellega keregarantiile loota ja millal pean ise vastutama hakkama?


RE: CLS 320 head&vead - v6sa - 29-10-2013

(29-10-2013, 11:21 AM)Rolz Kirjutas:
(29-10-2013, 11:04 AM)v6sa Kirjutas: Noblesse obliqueCrybaby

Noblesse oblige Siiski Smile

Konkreetse mudeli seisukord tuleb endale selgeks saada enne ostmist lihtsalt. See, mis huiamine kasutud autode turul täna toimub, on süüdimatuse tipptase täna ja siilikese reklaamiga seda tõesti ei ravi Smile
Aga eelnev info oli tõene, tuleb vaadata, et amortide katted korras oleks ja padjad kaetud.

Tänud, parandus asjakohane.

Kuhu säärase liikuriga täna tasuks siis minna? Arvestades, et platsimasinad liiguvad tihti vaid platel, kui üldse.


RE: CLS 320 head&vead - Lahekas - 29-10-2013

Seal testis, mille lingi välja tõid, on kirjas, et keregarantii 30 aastat. See kehtib esinduse ajaloo puhul. 1100 EURi on ikka ühe padja hind.


RE: CLS 320 head&vead - KuldarA - 29-10-2013

(29-10-2013, 12:08 PM)Lahekas Kirjutas: Seal testis, mille lingi välja tõid, on kirjas, et keregarantii 30 aastat. See kehtib esinduse ajaloo puhul. 1100 EURi on ikka ühe padja hind.

Mõtlesingi, et kas see on reaalne või mitte.

Platsiautodega saab edukalt kontrolli minna. Selleks on proovinumbrid ja mõistlik müüja. Kui müüja pole nõus kontrolli minema, siis tuleb uus auto otsida Smile

//edit: Veel üleval siis need mootoriküsimused, mis üleval pool.

Lisaks huvitab, et kes on Eestis pädevad garantiijärgsed Mercedes-Benz remontijad. Nagu Volvol on Inchape, BMW-l BM-auto jne. Siinkohal ei mõtle suvalisi nurgataguseid töökodasid.


RE: CLS 320 head&vead - siimruz - 29-10-2013

Mul üks tuttav omab sellist juba pikka aega. Ta sõidab ka päris palju. Kuna ise ka vahepeal sügelesin sellise järgi siis uurisin ta käest. Tal on 350 bensiinikas ja tava vedrustusega. Enamus mis ta kostis oli positiivne, kuid kirus neid ilma raamita uksi. Et ilusad ja eksklusiivsed, aga meie kliimas mitte kõige sobivamad. Ta on juhiukse akna mootorit kolm korda vahetada saanud. Jutu järgi pidi päris kröbe hind olema. (polemuidugi ise uurinud)


RE: CLS 320 head&vead - KuldarA - 29-10-2013

Üks tööautodest on 2012 VW CC, et selles osas enamvähem tean, mis ees ootab. Selle jaoks spets määre, et talvel kinni ei jääks.


RE: CLS 320 head&vead - Rolz - 29-10-2013

MB keregarantii/Mobilo - 30 aastat - kehtib hooldusest hoolduseni. Ehk regulaarsed ASSYST'i ettenähtud hooldused tuleks teha hoolduses.
Minul on väga head kogemused sellega, kahel korral on (pea 5 aasta vanused autod olnud mõlemal juhul) Silberauto Mobile läbi keregarantii töid teostanud.
Ja mis on suureks kehtiva keregarantii eeliseks - avarii korral (just kui X kindlustuse klient on põhjustaja), ei saa kindlustus Sind saata XXX väärtusega kohta.
Mina teostaks igal juhul DAS testi Silberis, saad ikkagi väga hea ülevaate ka vedrutuse kohta. Mismoodi mingi X kohta õhkvedrustust/ABC'd kontrollib? Visuaalse testi tulemusel? Ja margiesindusest on võõral kliendil vähemalt lootus saada ka natukenegi ülevaadet auto ajaloo/LS kohta.
Mida uuem auto - seda audentsemat infot annab DAS test, suure kangi ja kotkapilguga jääb X-väärtusega koht hätta.



RE: CLS 320 head&vead - KuldarA - 29-10-2013

See hea argument küll miks Silberis hoolduses käia, siis sellega ka selge. Tänud!

Nüüd huvitavad veel mootoriküsimused ja siis peaks laiaslaastus olema pilt ees.

ehk siis:

Tsitaat:Mootori poole pealt peab siis need tihendid ära vahetama nö profülaktikaks? Kuidas neil pihustid kestavad? Kui palju on probleeme swirl klappide ja DPF-iga? Kas need on ka välja progretavad vea korral või vaja vahetada?



RE: CLS 320 head&vead - v6sa - 29-10-2013

Kui käia Silberis, siis teoorias ei tohiks probleeme tekkida ka mootoripoolega. Praktikas... sõltub konkreetsest mehest/naisest, kes autot diagnostib.

Ei ole kuulda, et MB DPF oleks väga erinev teiste omast: ei talu pidevalt madalalt töristamist ja tahab aeg-ajalt ikka sõitmist saada. Puhtakspõletamist võib x korda edasi lükata, kuid lõpeb see venitamine ikka üleplaanilise visiidiga Silberisse. Väidetavalt kipub DPF 100 kkm järelt ää ikalduma. Samas on näiteid originaalpütiga autodest, millel kellal 200+ kkm...

Väljaprogemisest ei ole kuigi palju positiivseid rõkatusi. Nurgatagustes tehtud töö on aga tekitanud ekstsesse...

Klapid sisselaskes on õrn lüli neil kõigil. Neid tuleb aeg-ajalt (hoolduses peaks Silber seda tegema!) üle vaadata. Aeg-ajalt on kuulda, et hooldamata masinatel on kalid ka rändama läinud.

Kas DAS annab tõrkuvad klapid/kinnitahmanud sisselaske ka arvutiekraanil kätte?


RE: CLS 320 head&vead - siimruz - 29-10-2013

Minu vennas omab 211kere 320cdi R6 mootoriga isendit. Läbisõit läheneb tal 400000km-le. Ta on selle auto omanik juba pea 7 aastat olnud. Regulaarselt on hoolduses käinud filtreid ja õlisid vahetanud. Ja siiani mootor laitmatult töötanud. Ei mingeid pihusti probleeme. Nüüd viimases lõpus on hakkanud maadlema erinevate õli leketega. Aga see ka üsna normaalne sellise vanuse ja läbisõidu kohta.


RE: CLS 320 head&vead - KuldarA - 29-10-2013

Selge, ühesõnaga üsna töökindel mootor.

Kui asi DPF-i eemaldamiseni peaks jõudma, siis teeks seda ikka pädevas kohas, liiga palju näinud näiteid valest eemaldamisest ja sellest tulenevatest probleemidest.

Need Swirl klapid on siis eemaldatavad nagu BMW-l ja Audil, mitte nagu Volvol, et mootor ilma nendeta ei tööta.

Üldiselt olen enda masinatel eelmaintud asjad ikka uued pannud, aga tahan nö silmaringi laiendada, et mis võimalused MB-l on, kuna minu jaoks seni tume maa.


RE: CLS 320 head&vead - Rolz - 29-10-2013

Ja palju on meie turul sellise numbriga, nagu 400 000 km, odomeetril müüdavaid autosid? Eusa_angel
Ikka vaikselt mingi 200 000 km peale, hooldusraamatu prügikasti ja müüki ja kahjuks enamus inimeste peal see töötab.
Ja siis hakkavadki vanusest pärinevad probleemid pihta ja sellega kaasnev hädaldamine ja margi lõputu mustamine...

Kui tahta olla väga eeskujulik autoomanik, siis pihustite aluseid seibe võiks vahetada vähemalt peale ostu.
Selle maksumus ei ole märkimisväärne, kuid hilisem kokkuhoid pihusti lekkimise korral selle-eest väga märkimisväärne.
EGR oleks mõistlik teatud aja tagant ära puhastada.


RE: CLS 320 head&vead - KuldarA - 29-10-2013

Seda unustasin küsida, et mootor ilmselt kettidega ma eeldan? Kuidas need kestavad? Või kui rihmaga, siis mis välp on?

Lisaks huvitab, et kas MB-l on ka sellist hea linki, kus näha erinevad hooldused ja mis nende käigus tehakse? Ise pole veel leidnud.