27-10-2013, 09:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-10-2013, 09:31 PM ja muutjaks oli ICE_1.)
(21-10-2013, 10:45 AM)keegieitea Kirjutas:(14-10-2013, 09:06 PM)thalenfrei Kirjutas: nii ei saa öelda, palju kulub. Kõik sõltub mis seisukorras auto on. Küttekuluks arvesta miinimum 7,5-8,5 kui linnas pool maad sõidad. 40000 jooksul võiks teha vähemalt kaks õlivahetust mis kumbki heal juhul umbes 100 euri maksavad kui normaalne õli sisse kallata. Käigukasti õli tuleks ka peale soetamist üle vaadata - õli saab kätte ehk umbes 10 euri liiter ja seda kulub olenevalt vahetajast ja vajadusest 5-15 liitrit. 40000 peaks kestma ka üks jooks rehve, nonde hindu on terve nett täis, niiet need leiad isegi.
Kuluosade hindasid saad vaadata varuosaportaalidest näiteks www.autoosad.ee või www.salome.ee
Halvemal juhul vahetad sillas kõik asjad ära ja remondid käigukasti ning mootorit aga kui nii lähtuda siis on odavam jala käia.
Tänan vastuse eest.
Uuringi seda halvemal juhul stsenaariumit. Kui otsida mitte kõige odavamat automüüjat ja vähemalt esmapilgul kindla ajalooga autot. Ootan selle mudeli ja aastakäigu auto omanike arvamusi. Kas tasub osta? kas meeldib? kas keegi oleks tagantjärgi midagi muud valinud? Mingid nõrgad kohad mis rohkem lagunevad. ootamatud suured lisakulutused millele auto ostul tähelepanu pöörata.
Pole väga MB fänn olnud aga ütleme nii, et minu vajaduste jaoks suurepärane auto. Universaal mahutab, 2.7 mooduliga varustatud diisel liigub, teel püsib hästi ja üks väheseid masinaid, mis madalaks lastuna ka mõnus sõita on. Midagi väga remontinud pole, kuigi talvel külmaga annab igasuguseid elektroonilisi asju saba. Aga ära muretse, auto "remondib" end kohe ära, kui temperatuur sakslastele mõeldud tasemele tõuseb
Igatahes on mul praegu tõsine plaan enda 2004a. masin vahetada samasuguse uuema vastu (3.2 disla alates 2008 või siis juba AMG). Mõistus midagi väga muud asemele ei oska mõelda.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi