19-10-2013, 02:43 PM
(19-10-2013, 02:00 PM)system256 Kirjutas:(19-10-2013, 01:25 PM)laf1247 Kirjutas:(19-10-2013, 01:05 PM)system256 Kirjutas:(19-10-2013, 01:00 PM)laf1247 Kirjutas:(19-10-2013, 12:56 PM)system256 Kirjutas:(19-10-2013, 12:19 PM)marko03 Kirjutas: tere
probleem on pihustite tagasivoolus see on nende tavaline probleem. Kui on mure siis saaksin selle kohapealt aidata
Äkki räägid sellest lähemalt?
Kui õues on soe (nt: 10 kraadi) läheb käima ilma probleemita, olenemata kaua seisnud on. Kas siis võib ikka olla probleem tagasivoolus?
Jah siis võib viga olla pihustite liigses tagasivoolus, mida külmem on, seda suurem on kütte kogus, mis lekib tagasivoolu, seda pikem käivitus. Kõrgsurvepump ei suuda nii kiiresti rõhku üles saada.
Kas see tähendab siis pihustite (vigase pihusti) vahetust või on seal mõni muu variant kuidas asja korda teha?
Pihusti vahetus või remont on lahenduseks. Millal viimati pihustiseibe on vahetatud? Soovituslik oleks iga 60000 tagant vahetada, kui ei ole tehtud seda, siis tasuks pihustid maha võtta niikuinii ja siis ei ole keeruline kuskile asutusse stendi viia.
See pihusti värk on päris kallis värk vist.
Kuid kuidas mõjutab seda kõike ploki soojendus? Kui ploki soojendus praeguste ilmadega (0-3 kraadi umbes) kahekümneks minutiks taha panna läheb käima normaalselt nagu oleks õues 10 kraadi sooja? Ega ploki soojendamine kütust ju ometi üles too...
Kütus ju ei vaju alla, vaid osa kütusest lekib tagasivoolu ja seetõttu läheb kauem aega, kuni kütuserõhk tõuseb nii kõrgele, et mootor käivituks. Ja veel, kui see ei juhtu piisavalt kiiresti, siis pihusteid ei avata.
Plokisoojenduse asemel peaks ka aitama pihusite peale kuuma vee kallamine.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020