18-10-2013, 11:54 AM
(18-10-2013, 11:46 AM)Blue Chip Kirjutas:(17-10-2013, 08:32 PM)Rolz Kirjutas: Et siis tahaks suitseva rehviga kogu aeg liiklusvoolu sisse kiirendada? C126 pole just kõige õigem valik selleks
Kummivilin ja suitsevad rehvid jäägu propellermärgikummardajatele. Pigem oli minu kaebus ASRi rumaluse kohta olukorras, kus maas on ühe ratta all märjad puulehed vms ja kaob sekundiks igasugune vedu. Sperrdiferntial'iga seda probleemi pole.
A mis siis juhtub? Kui pind on kõva, ei ole ju muret. Kui pind on pehme, siis on peale esimest kraapsatust niikuinii korras.
Sama, nagu ETS - kõval pinnal on abiks, pehmes aitab kiiresti ja sügavale jõuda.
Plokkdiffer on abiks liikumasaamisel, sõidus pole sest suurt abi, pigem on tülinaks.