18-10-2013, 08:12 AM
(17-10-2013, 09:50 PM)laf1247 Kirjutas:(17-10-2013, 09:27 PM)Suurego Kirjutas:(17-10-2013, 07:55 PM)laf1247 Kirjutas:(17-10-2013, 07:39 PM)Suurego Kirjutas: Kas siis ESP on ASR sarnane asi. Selle nupust maha võtes väga palju ei muutu. Endal siis S320 W220 diisel. Sellega kohapeal ratast ringi lasta on võimatu. Käib küll ringi ja ratta liikumis kiirus on 1 tiir sekundis. Kas oleks kuskilt võimalik mingi kaitse maha võtta või midagi.
ESP- külglibisemise vastane seade
ASR- veojõukontroll
mismõttes ei saa ratast ringi, libedaga ESP väljas ikka saad.
Kui vajutada ESP välja(muid nuppe pole) siis kohapeal ratast ringi lastes ei võta ta pöördesse. ja driftides hakkavad abs ja muud asjad tööle.
MB kast ei ole mõeldud lõhkumiseks, jah tõesti ei saa ratast ringi lasta, kui hoiad pidurit all ja samal ajal tallad gaasi.
Tahad külgees sõita ja vajutades pidurit rakendub ESP automaatselt. kui pidurit ei vajuta ja kuni teatud kiiruseni saab ikka "driftida".
ESP off ei peagi ju ABS-le mõjuma.
Trikke tahad teha osta E36
Lõhkumiseks mõeldud ei ole ükski käigukast. Aga MB oma on üks tugevamaid.
ESP on stabiilsuskontroll: pruugib auto eeldataval trajektooril hoidmiseks nii rattapidureid kui mootori võimsuse muutmist (siiski vaid kägistamist).
ESP off kaotab oskuse pidurdada, kaapeväldik jääb ikka tööle. Ning mingist kiirusest alates on ESP ka tagasi juhti kaitsmas.
ASR on kõigest nutikas kaapeväldik. Kui nutikas see tegelikult on, kirjeldas juba Rolz