15-10-2013, 07:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2013, 07:13 PM ja muutjaks oli kaspar.)
Viga on rautselt signaali lugemises. Mul oli Hondal sama peale ABS-i anduri vahetust veast sain lahti laagri vahetusega (hammasvöölaagri sees) . Kui absi anduri ja hammasvöö vahemaa on vale ja ABS-i andur ei loe hammasvöölt korrektselt teeb ABS samasuguseid trikke. ABS kontrollib andurite tööd kuskil 20,80 ja 120km/h kui nendel kiirustel tekkib mõõte viga siis süttib ABS-i indikaator. Kui ABS-i andurid katki hakkab tuli kohe põlema. ABS töötab hetkel sellepärast pulseeriva pedaaliga kuna leiab ,et vähemalt üks ratas pöörleb teistest erinevalt. Diagnostika seadmega liikumisel vaadata live datat ja on kohe teada kus kohapealt see viga tuleb.
Odavam on käija diagnostikas kui hakata terve auto ABS-i süsteemi vahetama.
Odavam on käija diagnostikas kui hakata terve auto ABS-i süsteemi vahetama.