11-10-2013, 07:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2013, 07:18 PM ja muutjaks oli kaspar.)
Viga peab olema hammas vöödes või ABS-i anduri kauguses vööst. Kui ABS-i andur oleks katki siis oleks veateade kohe kui auto käivitad. Aga kuna veateade tekkib liikumise pealt siis on viga signaali lugemises. Diagnostika peaks näitama ära millisel rattal lugemis viga tekkib. Pole W140 ise kokku puutunud aga kas sellel sõidukil siis ABS-i jaoks kindlalt iseseisev hammasvöö? See vöö võib olla ka rattalaagris ja veovõllil.
Tüüpiline probleem tänapäeval on selles ,et ostetakse odavaid laagreid ja need ei ole nii täpselt tehtud. Selle tagajärjel on samad sümtomid nagu sinu autol.
Tüüpiline probleem tänapäeval on selles ,et ostetakse odavaid laagreid ja need ei ole nii täpselt tehtud. Selle tagajärjel on samad sümtomid nagu sinu autol.