09-10-2013, 11:50 AM
Tänud info eest. Ma hoidsin teda üldiselt koguaeg S asendis, seega käivitusi tuli igapäevaselt. Sellegipoolest startis teise käiguga. Nüüd mingi aeg olen huvi pärast hoidnud C asendis, et näha kas vahet on - ei saa aru küll midagi.
Kurjema sõidustiili harrastamine ajab kasti äkilisemaks küll, aga kuna ma sisuliselt ainult linnas liiklen, siis ei ole ka mõeldav eriline tõmblemine. Lihtsalt tahaks, et ta stardiks esimesega, et kohaltminek oleks reipam. Ega temaga ju jalgu ei jää, aga kui oled juba harjunud liiklusvoolus püsimiseks gaasipedaali peale üksnes puhuma, siis võiks see ju toimida ka kohaltvõtul. Ma eelistasin seda autot Cayenne Turbole justnimelt vabalthingava mootori ja täiesti igasugu viibevaba dünaamika tõttu. Lihtsalt mingi soft tuleks kuskil veidi üle kirjutada...
Kurjema sõidustiili harrastamine ajab kasti äkilisemaks küll, aga kuna ma sisuliselt ainult linnas liiklen, siis ei ole ka mõeldav eriline tõmblemine. Lihtsalt tahaks, et ta stardiks esimesega, et kohaltminek oleks reipam. Ega temaga ju jalgu ei jää, aga kui oled juba harjunud liiklusvoolus püsimiseks gaasipedaali peale üksnes puhuma, siis võiks see ju toimida ka kohaltvõtul. Ma eelistasin seda autot Cayenne Turbole justnimelt vabalthingava mootori ja täiesti igasugu viibevaba dünaamika tõttu. Lihtsalt mingi soft tuleks kuskil veidi üle kirjutada...
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio