06-10-2013, 09:14 AM
Tere, probleem nimelt selles, et külmast peast kui ööläbi seisnud on käivitab väga pikalt. Soojast peadt või kui juba korra käivitatud on läheb kohe käima nagu cdi mootor ikka peale paari pööret. Esimene probleem mis kohe pähe tuleb on vigane eelsüüte küünal, kuid armatuuris kustub eelsüüte tuluke ära nagu peab...
Käisin diagnostikas ja seal veateateid ei näidanud. Mõõdeti ka eelsüüteküünalde relee juurest ka küünalde seisukorda ja kõik pidid ilusti funksima.
Mõtlesin, et ehk egr klapp kuidagi mõjutab käivitamist ja sai see ka igaksjuhuks ära pestud ja kontrollitud, nagu töötab kuid viga on alles. Mootor muidu töötab hästi, peale küttefiltri vahetust ei tule musta ka gaasi andes.
Olen täheldanud, et kui õues olid soojad ilmad (10 sooja hommikul) ei olnud mingit probleemi käivitamisel. Nii kui tegi 2-4 kraadi sooja ainult nii käivitab vääga pikalt.
Autol peal ka defa plokisoojendus, sellega ka huvitav teema, kui panna plokisoojendus umbes 20 minutiks enne käivitamist taha läheb enam-vähem ilusti käima. Seega ei saa ka kütus alla vajuda kuna plokisoojendus ei too kütust üles:d
mootor pealt puhas ja diisli haisu ka kapoti all pole.
Endal mõistus otsas...
Roosna allikul pidid vea muidugi üles otsima kuid seal küsitakse juba diagnostika eest 120 euri..
Ehk oskab keegi midagi tarka välja pakkuda, mida veel teha... Kust viga otsida.
Käisin diagnostikas ja seal veateateid ei näidanud. Mõõdeti ka eelsüüteküünalde relee juurest ka küünalde seisukorda ja kõik pidid ilusti funksima.
Mõtlesin, et ehk egr klapp kuidagi mõjutab käivitamist ja sai see ka igaksjuhuks ära pestud ja kontrollitud, nagu töötab kuid viga on alles. Mootor muidu töötab hästi, peale küttefiltri vahetust ei tule musta ka gaasi andes.
Olen täheldanud, et kui õues olid soojad ilmad (10 sooja hommikul) ei olnud mingit probleemi käivitamisel. Nii kui tegi 2-4 kraadi sooja ainult nii käivitab vääga pikalt.
Autol peal ka defa plokisoojendus, sellega ka huvitav teema, kui panna plokisoojendus umbes 20 minutiks enne käivitamist taha läheb enam-vähem ilusti käima. Seega ei saa ka kütus alla vajuda kuna plokisoojendus ei too kütust üles:d
mootor pealt puhas ja diisli haisu ka kapoti all pole.
Endal mõistus otsas...
Roosna allikul pidid vea muidugi üles otsima kuid seal küsitakse juba diagnostika eest 120 euri..
Ehk oskab keegi midagi tarka välja pakkuda, mida veel teha... Kust viga otsida.