03-10-2013, 08:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2013, 08:48 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Sa küsisid küll omanike arvamust, kuid ehk ei pahanda ka kõrvalseisja mõttemõlgutusest...
C või E? Õkonoomne või mugav? Nii ongi. Tee proovisõit ja veendu ise, kas E lisasentimeetrid annavad midagi juurde.
Nii 204 kui 211 on elektriautod. Ehk kogu juhtimine käib juhtmeidpidi. Millest ka enamus probleeme. Mille tegelikke põhjuseid vähesed oskavad tuvastada ja veel vähem on seda tegevust rahastada soovivaid omanikke.
Raudvara kestvat mõlemal.
Diisel on ökonoomsem. CDI puhul tuleb jälgida pihustiseibide tihedust ja esimese lekkemärgi peale vahetada kõik. V6 diislitel on soojusvaheti plokihaarade vahel ja selle tihendite leke on kulukas likvideerida.
Bensukatel on olnud probleeme süütesüsteemiga. Ning õnnetuseks ei oska seda keegi diagnostida, ainult pimesi juppe vahetada. Vahel läheb täkke, vahel mitte.
Roosteprobleem on tõsine käestlastud autodel, hooldatud isenditel väga tõsiseid kahjustusi pole.
Kui tegu on esimese mersuga, siis tasub tõsiselt kaaluda - MB ei ole mõistlik ost. Kui auto puhul on tähtsad töökindlus ja ökonoomsus odava hinna eest, vali pigem midagi Korea toodangust.
Aga kui auto peab ka hingele midagi pakkuma, tasub MB-d tõsisemalt mekkida. Kuigi siin on oht - kui meeldima hakkab, siis tagasiteed ei pruugi olla.
C või E? Õkonoomne või mugav? Nii ongi. Tee proovisõit ja veendu ise, kas E lisasentimeetrid annavad midagi juurde.
Nii 204 kui 211 on elektriautod. Ehk kogu juhtimine käib juhtmeidpidi. Millest ka enamus probleeme. Mille tegelikke põhjuseid vähesed oskavad tuvastada ja veel vähem on seda tegevust rahastada soovivaid omanikke.
Raudvara kestvat mõlemal.
Diisel on ökonoomsem. CDI puhul tuleb jälgida pihustiseibide tihedust ja esimese lekkemärgi peale vahetada kõik. V6 diislitel on soojusvaheti plokihaarade vahel ja selle tihendite leke on kulukas likvideerida.
Bensukatel on olnud probleeme süütesüsteemiga. Ning õnnetuseks ei oska seda keegi diagnostida, ainult pimesi juppe vahetada. Vahel läheb täkke, vahel mitte.
Roosteprobleem on tõsine käestlastud autodel, hooldatud isenditel väga tõsiseid kahjustusi pole.
Kui tegu on esimese mersuga, siis tasub tõsiselt kaaluda - MB ei ole mõistlik ost. Kui auto puhul on tähtsad töökindlus ja ökonoomsus odava hinna eest, vali pigem midagi Korea toodangust.
Aga kui auto peab ka hingele midagi pakkuma, tasub MB-d tõsisemalt mekkida. Kuigi siin on oht - kui meeldima hakkab, siis tagasiteed ei pruugi olla.