01-10-2013, 01:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2013, 02:00 PM ja muutjaks oli secman.)
Nädalavahetusel sai Tartus käidud, kus tegin tiiru Romani 560SEL-iga ( mis on ikka mõnusalt "tihe" ) ja tema tiiru minu 560SEC-iga. Peab tunnistama, et minu mootori minekul polegi viga midagi, pigem on probleem rooli ja pedaali vahelise isiku ja starditehnikaga.
Romani sõnul oli mingi imelik hetkeline tühi koht paigalt startides ja käigud ei vahetanud päris nii kui peab, vaid löögiga.
Selle löögi reguleerisin eile õhtul vaakumregulaatorit kruttides enam-vähem välja ja selle tulemusel muutus ka tühja koha iseloom leebemaks. Igatahes käib auto nüüd tunduvalt rahuldustpakkuvamalt edasi. Võib ehk öelda, et nii kui mulle sobib.
Kogu selle asja plusspoolele võib kanda saadud info üle kontrollitud süsteemide korrasolekust ja lisateadmised oma auto ehituse kohta.
Romani sõnul oli mingi imelik hetkeline tühi koht paigalt startides ja käigud ei vahetanud päris nii kui peab, vaid löögiga.
Selle löögi reguleerisin eile õhtul vaakumregulaatorit kruttides enam-vähem välja ja selle tulemusel muutus ka tühja koha iseloom leebemaks. Igatahes käib auto nüüd tunduvalt rahuldustpakkuvamalt edasi. Võib ehk öelda, et nii kui mulle sobib.
Kogu selle asja plusspoolele võib kanda saadud info üle kontrollitud süsteemide korrasolekust ja lisateadmised oma auto ehituse kohta.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe